Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین‌نامه انجمن‌های ورزشی دانشجویی در مهر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: باید اهتمام ویژه‌ای به تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشیم که تاسیس انجمن‌ها نقش بسزایی را در پیشرفت ورزش در دانشگاه‌ها ایفا می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد رضا فراهانی در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز با بیان این‌که این مراسم بزرگترین رویداد فرهنگی در طول  ۳۳ ساله عمر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: بیش از سه هزارنفر از دانشجویان، اعضای کادر فنی، داوران، مربیان و عوامل اجرایی در این رویداد شرکت کردند؛ به طوری‌که به اندازه  ۲۰ درصد عوامل اجرایی بازی های آسیایی بوده که در حال حاضر در اندونزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خاطرنشان کرد: سازماندهی چنین رویداد‌‌هایی امری بسیار دشوار است؛ از میزبان دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در برگزاری چنین مراسم با شکوهی نقش قابل توجهی را ایفا کرده، تشکر می کنم.
وی از اختصاص بودجه ورزشی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: برای اولین بار بودجه ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برنامه خاصی پیدا کرده و دانشجویان موظف هستند تمام بودجه را در حوزه ورزش هزینه کنند. 
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ضرورت توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی به المپیاد ورزش‌های همگانی، عنوان کرد: ضروری است تا مسابقات المپیادی در دانشگاه‌ها برگزار شود. 
فراهانی ادامه داد: علی رغم مشکلات اقتصادی حاکم در کشور، این رویداد در سال جاری بهتر از سال های گذشته برگزار می‌شود؛ به طوری‌که ۵۸ دانشگاه علوم پزشکی از سرتاسر کشور در این المپیاد ورزشی شرکت کردند.       
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی آیین نامه دانشگاه های علوم پزشکی مشکلات اقتصادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود