Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یکی از اعضای­ سازمان آزادیبخش فلسطین ( ساف) قطع کمک های مالی آمریکا را به تشکیلات خودگردان فلسطینی ، نشانه ورشکستگی اخلاقی و سیاسی این کشور خواند .
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از رام الله ، حنان عشراوی گفت تصمیم آمریکا برای لغو کمک 200 میلیون دلاری به فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه یک رفتار کاملا غیر اخلاقی و غیر مسئولانه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عشراوی در بیانیه ای تأکید کرد دولت آمریکا با این رفتارهای خود ثابت کرد که روش باج خواهی را به عنوان ابزارفشار برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می کند اما ملت و ریاست تشکیلات خودگردان هرگز تسلیم فشار و تهدید نخواهند شد و در عین حال حقوق ملت فلسطین قابل فروش و معامله نیست .
عشراوی افزود اقدام دولت آمریکا در استفاده از سیاست تهدید و مجازات مردمی که تحت اشغال اسرائیل هستند هرگز به بهبود جایگاه و یا ستایش از آن در جهان منجر نخواهد شد و این رفتار و رویکرد محکوم آمریکا نشان از ورشکستگی سیاسی و اخلاقی آن است که در چارچوب همدستی با اسرائیل که زمین ها و منابع مردم فلسطین را مصادره و تحریم های اقتصادی علیه آنان اعمال کرده است ، صورت می گیرد و این کارها با هدف مجازات قربانی ( ملت فلسطین ) و دادن پاداش به اشغالگر صورت می گیرد .
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا جمعه شب از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور برای توقف کمک مالی 200 میلیون دلاری واشنگتن به فلسطینی ها خبر داد .
مقام امریکایی افزود واشنگتن تصمیم گرفته است کمک 200 میلیون دلاری به فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را به اجرای پروژه های مهمتر در مکان های دیگر تخصیص دهد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطین آمریکا عشراوی بین الملل ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل در آمریکا که از فعالان فلسطینی به شمار می‌آیند برای حمایت و احترام به فلسطینی‌ها این کلیپ جالب را تهیه کردند و از طریق فضای مجازی دست به دست فرستاده اند.

کد خبر 847229 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟