Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب نمایندگی خودرو‌ برای خاموش کردن صدای اعتراض مشتریانش با اسلحه گرم به سمت آن‌ها شلیک کرد که در نهایت منجر به کشته شدن جوان 31 ساله شد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسین بشری اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۸:۴۵ عصر جمعه طی تماسی با پلیس ۱۱۰ این واقعه اطلاع رسانی شد.
به گزارش پلیس آگاهی،  بلافاصله ماموران کلانتری محل به همراه پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی همدان در این نمایندگی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماجرا از این قرار بوده که ظاهرا ۲ نفر با حضور در یکی از نمایندگی‌های خودرو شهر همدان به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره می‌کنند.
افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین طرفین، موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت یکی از آن‌ها شلیک کند.
پس از شلیک تیر اول که به سمت پای یکی از معترضان بوده، اسلحه دچار مشکل شده و شلیک نمی‌کند.
اما مالک نمایندگی، اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندین ضربه به ناحیه سر و گردن دیگر فرد مراجعه کننده وارد می‌کند.
مجروحان به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند، اما یکی از آن‌ها که جوان ۳۱ ساله‌ای بود، بر اثر اصابت ضربات چاقو و به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید فوت می‌کند.
نفر دوم نیز بخاطر اصابت گلوله در بیمارستان بستر است و وضعیت عمومی وی مناسب گزارش شده است.
پس از اعلام این موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران به محل مراجعه و با هماهنگی مقام قضایی مالک این نمایندگی را دستگیر کردند.
متهم با پنهان کردن سلاح، قصد انحراف در مسیر پرونده و مقصر جلوه دادن مصدمان را داشت که با ذکاوت پلیس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، به جرم خود اعتراف کرد.
قاتل در تحقیقات اولیه علت درگیری را اختلاف حساب با مشتری عنوان کرده است با این وجود تحقیقات پلیسی برای کشف حقیقت ادامه دارد. کد خبر: ۵۴۱۹۳۱ تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسر آمریکا، سرکوب‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشگاه‌های مختلف آمریکا در ایالت‌های گوناگون از جمله دانشگاه‌های لس آنجلس، تگزاس، پورتلند و نیوهمپشایر همچنان صحنه تحصن‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور است.

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تعداد دانشجویانی که پلیس این کشور در جریان این اعتراضات ضدصهیونیستی دستگیر کرده است، از ۲ هزار نفر فراتر رفته است.....

اظهارات:
استاد دانشگاه
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
داوید فلدمن – خاخام یهودی ضدصهیونیست

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان