Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@22:46:51 GMT

اعلام نتایج آزمون دکتری 97 فردا اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۰۸۲۱

اعلام نتایج آزمون دکتری 97 فردا اعلام می شود

رکنا: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های دکتری تخصصی (PH.D) نیمه متمرکز سال 1397 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی فردا اعلام می شود.

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی 11 هزار و 9 نفر از پذیرفته شدگان از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

حسین توکلی افزود: نتایج پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقباً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده در یکی از کد رشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل ها نام نویسی کنند و مجاز به ثبت نام در دو کد رشته محل نخواهند بود.

توکلی افزود: پذیرفته شدگان باید بر اساس اطلاعیه ای که همزمان با انتشار اسامی در این سایت اینترنتی منتشر می شود، به نام نویسی اقدام کنند.

وی گفت: پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمان و مکان نام نویسی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و در صورتی که تاریخی برای نام نویسی اعلام نشده باشد، این افراد باید در یکی از روزهای چهارشنبه 7 شهریور یا شنبه 10 شهریور برای نام نویسی به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی مراجعه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سازمان سنجش آموزش کشور مصاحبه صورتی عکس دستگیر شد دختر ازدواج فیلم ایران زن پلیس ایرانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی