Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@07:34:07 GMT

مشکلات مسکن مهر پردیس حل می شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۴۵۵۹

مشکلات مسکن مهر پردیس حل می شود

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بدون شک یکی از وظایف هر خبرنگاری انعکاس درد ها و مشکلات مردم است اما در کنار شنیدن حرف های مردم باید به سراغ مسئولان مربوطه رفت و مشکلات را با آنهادر میان گذاشت و پاسخی منطقی برای مشکلات پیدا کرد.

به گفته یکی از اهالی شهر جدید پردیس انگار این مشکلات تمامی ندارد و هر روز با یک مشکل تازه رو به رو می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عنبرستانی می گوید: به ما گفته بودند قراردادها 3 طرفه است اما متقاضیان اجازه برداشت از پولی که برای ساختن واحدهایشان واریز کرده اند را ندارند و شرکت عمران، آورده مردم را صرف تاسیسات زیربنایی می کند و معمولا از وظایفش به شمار نمی رود.

وی ادامه می دهد: مشکل دیگر مسکن مهر پردیس قیمت واحدها است و هر روز به بهانه های مختلف از متقاضیان پول می گیرند و نتیجه اش این شده که بسیاری ناچار به انصراف شدند.

به نظر می رسد واگذاری مالکیت ها مهم ترین درخواست متقاضیان مسکن مهر پردیس است و استدلالشان این است که تا امروز هزینه زیادی که برای واحدها پرداخت کرده ایم پس چرا باید مالکیت ها 99 ساله زده شود؟

از طرف دیگر ثبت نام بیش از حد برای مسکن مهر شهر پردیس باعث شده تا 6 هزار متقاضی به دلیل نداشتن مدیریت درست مسئولان شهری در سال های گذشته، با وجود واریز آورده خود هنوز انتخاب واحد نکرده اند.

عده ای هم برای دریافت قرادادهای 5 برگی دچار مشکل شده اند.خبرنگار ایسکانیوز برای دریافت پاسخ این افراد با علی اصغرجاودان فر، مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفتگو کرده است.

بر اساس فراخوانی که شرکت عمران اعلام کرده دریافت قراردادهای 5 برگی به چه صورت است؟

متقاضیان فاز های 5 و 9 و 11 شهر جدید پردیس که واحدشان افتتاح شده و یا در مرجله افتتاح قرار دارد پس از تکمیل آورده خودشان تا سقف تعیین شده و با در دست داشتن پرینت حساب بانکی می توانند قرار داد 5 برگی خود را دریافت کنند .

فاز 8 چطور ؟

فرآیندتحویل قرار داد 5 برگی در فاز 8 به این شکل است :همه متقاضیانی که( در همه پروژه ها) انتخاب واحد کرده اند پس از تکمیل آورده تا سقف تعیین شده با در دست داشتن پرینت بانکی می توانند قرار داد 5 برگی رادریافت کنند.

زمان دریافت قراردادها مشخص شده است؟

پس از تکمیل آورده توسط متقاضی ظرف 30 روز کاری قرار داد آنها صادر و آماده تحویل می شود.

تاکنون چند درصد ازمتقاضیان آورده هایشان را تکمیل کرده اند ؟

تمام متقاضیان در فاز های 5 و 9 و 11 که واحدشان افتتاح شده یا در مرحله افتتاح قراردارد به تعهدات مالی شان عمل کرده باشند قرار داد 5 برگی شان را بر اساس جدول زمان بندی که از سوی شرکت عمران تعیین می شود دریافت کنند.

این جدول ها چه زمانی اعلام می شود؟

جدول های زمان بندی برای دریافت قراردادهای 5 برگی به صورت دوره ای از سوی پایگاه اطلاع رسانی شرکت عمران در دست تهیه است.

بسیاری از متقاضیان اطلاعی از نحوه کار و فرآیند دریافت قرار دادها ندارند.آنها بدون اطلاع می آیند و تقاضای قرار داد 5 برگی می کنند برای این گروه چه کرده اید؟

باید بگویم کسانی که آورده های خود را تکمیل کرده اند برای سهولت در انجام کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان تعیین شده از سوی شرکت عمران برای دریافت قرار داد 5 برگی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 مسکن مهر مسکن مهر پردیس مشکلات مسکن مهر دریافت قراردادهای 5 برگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر پردیس مشکلات مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس

شرکت گاز استان تهران در واکنش به گزارش "تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز جوابیه‌ای ارسال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، شرکت گاز استان تهران در واکنش به گزارش "تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز" و گلایه اهالی و امام جماعت مسجد فاز 5 جنوبی پردیس جوابیه‌ای را برای خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است.

متن این جوابیه بدین شرح است: مسجد المهدی واقع در فاز 5 جنوبی شهر پردیس در سال 98 احداث و بنا به درخواست شرکت عمران یک کنتور G4 موقت کارگاهی با تأییدیه نظام‌مهندسی واگذار شد.

انشعاب موقت کارگاهی یک‌ساله بوده و جهت گرمایش کارگران ساختمان‌های در حال احداث تا زمان تکمیل سازه و قابل تمدید فقط تا دو دوره است و بعدازآن فسخ می‌شود، لذا پس از دو مرحله تمدید بدون تأییدیه و پایان مهلت مقرر، با دریافت سه نوبت اخطار جهت اخذ انشعاب دائم با ظرفیت مناسب و تعرفه مساجد طی سه مرحله هر بار با یک نماینده به سازمان نظام‌مهندسی معرفی که به علت عدم ارائه تأییدیه در مورخه 11 / 11 / 1400 رگلاتور جمع‌آوری و گاز قطع شد، لیکن به‌صورت خودسرانه اقدام به وصل آن کرده‌اند و مجدداً در مورخ 28 / 1 / 1401 از روی شبکه شهری جریان قطع شد.

این بار هم توسط فرد یا افرادی گاز به‌صورت ناایمن وصل و در حال استفاده بوده که طی مراجعه مجدد برای جمع‌آوری انشعاب از روی شبکه از سوی امام جماعت مسجد از این اقدام جلوگیری به عمل آمد که به‌ناچار شیر علمک پلمب شد.

تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم

لازم به توضیح است، علاوه بر مسجد و خانه عالم، واحدهای تجاری آن نیز که فاقد مجوز شهرداری هستند (تهیه غذا، فست فود، مهد کودک، سوپر مارکت و ...) به‌صورت غیرمجاز و ناایمن در حال استفاده از همین انشعاب هستند که مبلغ بدهی آن‌ها تا تاریخ 2 / 2 / 1403 362٫423٫000 ریال برآورد شده است.

لازم به ذکر است قطع انشعاب مذکور به علت توسعه غیرمجاز و ناایمن بودن لوله‌کشی‌های داخلی است که جهت وصل مجدد می‌بایست کلیه واحدهای تجاری و مسجد با اخذ مجوزهای لازم جهت اشتراک‌پذیری اقدام کنند.

علی‌اصغر نوایی سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند