Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در زمان بررسی مستندات پروژه متاسفانه بدون رعایت ضوابط راه‌سازی به سرعت نسبت به آسفالت قسمتی از پروژه اقدام کردند.

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد؛ غلامعلی صادقی گفت: دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های نظارتی به موقع به موضوع ورود پیدا کردند ولی دستگاه‌های اجرایی در زمان بررسی مستندات پروژه متاسفانه بدون رعایت ضوابط راهسازی به‌سرعت نسبت به آسفالت قسمتی از پروژه اقدام کردند تا اینچنین القاء کنند که این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی تصریح کرد: با وصول گزارش‌ها و اعلام نارضایتی‌های مردمی از تخریب ارتفاعات جنوبی مشهد جهت احداث کمربند جنوبی و در راستای صیانت ازحقوق عامه موضوع در دستورکار شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان قرار گرفت و مقرر شد این پروژه با کاربری حمل و نقل متوقف شود امیدواریم کاربری تفریحی و فضای سبز (پارک جنگلی) جایگزین آن شود.

وی در خصوص اینکه آیا موضوع کمربند جنوبی مشهد توسط دادستان کل کشور در حال پیگیری است؛ عنوان کرد: دادستان محترم کل کشور پیگیر این موضوع نیستند و استانداری خراسان رضوی پیرو درخواست رئیس شورای شهر صرفا با دادستانی کل کشور مکاتبه داشته است و شورای حفظ حقوق بیت‌المال نیز پاسخ لازم به‌همراه دلایل ورود به این موضوع را به‌طور جامع و کامل به مرجع مذکور منعکس کردیم.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان عمومی مشهد دادستان عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان هرمزگان؛ هدف از اجرای طرح مولد سازی را ایجاد جاذبه و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور دانست و اظهار داشت: بعضاً شاهد مقاومت‌هایی در برابر اجرای طرح مولدسازی هستیم که این مقاومت‌ها در بسیاری از موارد حاصل نگاه مدیران است چرا که آن‌ها از علاقه‌ای ندارند در زمان مدیریتشان ملکی را از دست دهند.

وی افزود: برخی از مدیران از دست دادن املاک را در مولدسازی مانند بازگشت بودجه به خزانه عیب می‌دانند در حالی که مولدسازی حُسنی بزرگ برای مدیران به شمار می‌آید و کاری جهاد گونه است.

بازیان گفت: اعتقاد ما این است که مولدسازی به جایی نخواهد رسید مگر اینکه سه اصلِ از دستگاه، با دستگاه و برای دستگاه در آن رعایت شود چنانچه معتقدیم تا زمانی که خود دستگاه‌های اجرایی به این درک نرسند و پای کار انجام مولدسازی نیایند این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های تشویق دستگاه‌های اجرایی به مولد سازی این است که منابع حاصل از مولدسازی برای خود دستگاهِ اجراییِ صاحب ملک هزینه شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور راهبردِ از استان، با استان و برای استان را دیگر رویکرد مولدسازی در کشور دانست و اظهار داشت: مولد سازی در مدیریت زمانی و فرآیندی دچار مشکل بود از این رو اختیارات مولدسازی را به استان‌ها واگذار کردیم و تنها کاری که در پایتخت انجام می‌شود قیمت‌گذاری نهایی است که آن هم به زودی به استان‌ها واگذار خواهد شد و اختیارات استان‌ها و استانداران برای اجرای این طرح بیشتر خواهد شد.

بازیان تاکید کرد: مردم باید نتیجه حاصل از مولدسازی را لمس کنند؛ مطمئن باشید اگر بیمارستانی که به دلیل کمبود اعتبارات با تأخیر در بهره‌برداری روبرو بوده یک روز هم زودتر افتتاح شود آثار و برکات آن برای جامعه سرازیر خواهد شد و اگر به دلیل تعللی که مدیری داشته به دلیل کمبود تخت بیمارستانی نفری جان خود را از دست دهد آن مدیر نیز در مرگ آن شخص مسئول خواهد بود.

وی بیان‌کرد: متأسفانه در استان هرمزگان شاهد وجود پروژه‌هایی هستیم که بیش از یک دهه با تأخیر در بهره‌برداری روبرو بوده‌اند در حالی که می‌توان این پروژه‌ها از طریق منابع مولد سازی به سرانجام رساند.

معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی، خاطرنشان‌کرد: در شرایط محدودیت‌هایی که کشور در حوزه بودجه با آن روبرو است با اجرای مولد سازی می‌توان منابعی در حد بودجه جاری کشور را به کمک تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آورد و بسیاری مسائل را مرتفع کرد.

کد خبر 6099778

دیگر خبرها

  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند