Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «هفته نامه» برنامه ای است با پخش منظم هفتگی که با نگاهی به هفته نامه های جهان در 20 دقیقه تهیه شده و روزهای جمعه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

این برنامه با حضور مهاجری به عنوان مجری و همچنین احمد عباس به عنوان کارشناس ثابت و دایمی با بررسی سایت های خبری به زبان های انگلیسی ، اردو و عربی ، با تهیه 6 مقاله به همراه کپشن و نریشن های خبری به مرور و تحلیل سیاست های حوزه هند و پاکستان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هفته نامه» با بهره گیری از وله ها و عکس و زیرنویس های خبری تلاش کرده است تا با تولید مجله ای تصویری و پر از جاذبه های بصری مخاطب علاقمند به پیگیری رویدادهای هفته را در هند و پاکستان وهرنقطه دیگر از کره خاکی که اردو زبانان اقامت دارند و امواج کانال بین المللی و 24 ساعته اردو جریان دارد، پای تلویزیون بنشاند.

تهیه کنندگی این برنامه را که برای جمعه ها ساعت19:00به وقت تهران پیش بینی شده است، محسن روخ دوست به عهده دارد و دیگر عوامل تولید آن عبارتند از : گروه تصویربرداری رضا ودادتقوی، سیدوحید شاه چراغ و فرزاد جان محمدی و گروه نورپردازی محمد فرخ منش، رضا اسلامی، مهری اولادزاده و ستاره زندی و تدوین این مجوعه را نیز مولود عباسی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

279 / 155 شبکه سحر هفته نامه حسام الدین مهاجری مطبوعات منطقه و جهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه سحر هفته نامه مطبوعات منطقه و جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس

وحید بهفر در حاشیه بازدید از وضعیت لوله‌گذاری شبکه گاز با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته ۱۱۰۸ کیلومتر اجرای شبکه گاز در استان برنامه‌ریزی و هدف گذاری شد که به همت مدیران و همکاران پرتلاش این شرکت اجرای ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه در استان اجرایی شده است.

او با بیان تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه سالانه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در خصوص اجرای شبکه، تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷/۹۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

بهفر همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۷۶ کیلومتر از خطوط اجرا شده در استان در بخش گازرسانی مربوط به واحد گازرسانی به صنایع بوده است که نقش مهمی در جهش تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • «هفت» دوباره روی آنتن