Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور،فرماندار محمودآباد در مراسم افتتاح نمایشگاه گل و گیاه، اظهار کرد: یکی از مباحث مهم دربخش صنعت را توجه به اقتصاد درون زا و خصوصا کشاورزی که جایگاه ویژه ای دارد؛ دانست و گفت: ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی مازندران با ویژگی خوب و مستعد وجود دارد که ۴۳ درصد از برنج تولیدی کشور در این استان تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مازندران می تواند در بحث گل و گیاه حائز رتبه های برتردر کشور باشد، تصریح کرد: محمودآباد ویژگی برجسته ای در بحث گل و گیاه داشته که کسب رتبه های برتر، رتبه اول در بخش گیاهان شاخه بریده و گل های زینتی رتبه دوم را داشته که باید فرا گیر و برجسته شود تا زمینه اشتغال زایی در سطح شهرستان برای جوانان فراهم شود.

یوسف پور با بیان این که در حوزه گل و گیاه اشتغال زایی زیادی وجود دارد، افزود: استفاده از این طرح دریافت تسهیلات کشاورزی می تواند جوانان تحصیل کرده با تخصص کشاورزی را در حوزه خود فعال و اشتغال زایی در زمینه گل و گیاه در سطح شهرستان شاهد باشیم.

فرماندار محمودآباد خاطر نشان کرد: برند و شاخص شهرستان گل و گیاه است؛ زمینه برای رشد این عرصه باید فراهم شود؛ دغدغه ها در زمینه ورود به حوزه گل و گیاه مطرح شود تا با بررسی های لازم درصدد رفع آن تلاش کنیم لذا این گونه زمینه برای رشد گل و گیاه در سطح استان فراهم می شود.

یوسف پور از اختصاص اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان از سال گذشته تا کنون به بخش گل و گیاه در محمودآباد اختصاص یافته، خبرداد و عنوان کرد: در زمینه ارائه تسهیلات باید بروکراسی اداری از بین برود؛ در بحث تسهیلات روستایی در قالب سامانه کارا الویت مطرح نشده، باید گل و گیاه به عنوان الویت قرار گیرد تا اقدامات لازم برای اشتغال زایی بیشتر در این بخش صورت گیرد.

در پایان این مراسم از کتاب جامع فرصت های سرمایه گذاری شهرستان محمودآباد رونمایی و از مولفین کتاب با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدرانی شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایتخت رشد صنعت فرصت های سرمایه گذاری نمایشگاه گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی