Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی در حالی به پایان رسید که بانوان کشورمان مدال‌های نقره و برنز کسب کردند، اما مردان روئینگ‌سوار در کسب مدال ناکام بودند.

انتقادات زیادی هم به عدم کسب نتیجه ملی‌پوشان وارد بود. محسن شادی که در دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شده بود، بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد اما در فاصله چند ماه مانده به مسابقات برگشت و در ماده سبک وزن به رقابت پرداخت؛ رقابتی که نتیجه آن پنجمی شادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سنگین وزن 2 نفره هم با عاقل حبیبیان پارو زد که در واقع نخستین تجربه هر دو ورزشکار به شمار می‌رفت. عاقل حبیبیان که مدال‌های زیادی در تک نفره سبک وزن داشت، در بازی‌های آسیایی جای خود را به شادی داد. در دونفره سنگین وزن هم ملی‌پوشان کاری از پیش نبردند و در کسب مدال ناکام بودند.

البته ورزشکاران کشورمان انتقاداتی را به طاهر کبوتری مربی تیم ملی روئینگ داشتند که تغییراتی را در ترکیب تیم ملی به وجود آورده بود.

نکته تعجب‌برانگیز و قابل تامل در مسابقات قایقرانی بازی‌های آسیایی، قایق‌هایی بود که روئینگ‌سواران کشورمان از ورزشکاران مالدیو قرض کرده بودند! در حالی که پیش از این اعلام شده بود فدراسیون قایقرانی قایق خریداری کرده و قرار است این قایق‌ها در بازی‌های آسیایی به ورزشکاران داده شود، این اتفاق رخ نداد و به دلیل تغییراتی که مالدیو در ترکیب خود داشت، ورزشکاران کشورمان با آن قایق‌ها به نوبت مسابقه دادند!

پیش از این هم بهناز مرادخانی مربی تیم ملی روئینگ کشورمان اعلام کرده بود ملی‌پوشان با پاروهای کهنه در مسابقه شرکت کرده‌اند و هر لحظه امکان شکسته شدن پاروها وجود داشت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید