Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:41:20 GMT

مالک خونه به خونه: سند اصلی تبانی پخش نشد!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۹۱۸۶

مالک باشگاه خونه به خونه می گوید برنامه نود شب گذشته فیلم اصلی که تبانی نساجی را محرز می کند، پخش نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، آیتم مربوط به تبانی نساجی در بازی فصل گذشته با راه آهن در لیگ دسته اول بعد از چند هفته سرانجام در برنامه نود پخش شد و مسئولان دو باشگاه با حضور روی خط برنامه توضیحاتی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال موضوع مهمی از این پرونده مشخص نشد. در این شرایط قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه ادعا می کند مهم ترین سندی که تبانی را اثبات می‌کند، عادل فردوسی پور در برنامه نود پخش نکرده است.

حسن زاده در این باره عنوان کرد: اصل ماجرا مصاحبه ای بود که ع.الف انجام داد. این آقا فردی است که سکه ها را به تهرانسر روبه روی کارخانه ارج برده و به ص.خ تحویل داده است. ویدئوی صحبت های این فرد را یکی از خبرنگاران که در خبرگزاری رسمی کشور مشغول به کار است گرفته و به عادل فردوسی پور داده اما تهیه کننده نود این آیتم را پخش نکرد. اصل قضیه که تبانی را ثابت می کند، همین ویدئو است. این آیتم قرار بود 4 هفته پخش شود که نشد و دیشب هم مصاحبه مذکور را سانسور کردند.

مالک باشگاه خونه به خونه همچنین گفت: نماینده باشگاه نساجی در برنامه نود می گوید سرمربی راه آهن تولیدی لباس دارد و ما به او بدهکار هستیم. من اصلا ایشان را نمی شناسیم که بخواهیم لباس از او بگیریم. لباس های ما از تولیدی مجید خریداری شده و این حرف ها درست نیست. حسن زاده درباره اینکه گفته شده باشگاه خونه به خونه به بازیکنانش تهمت زده، گفت: صحبت های من در آرشیو برنامه نود وجود دارد. من گفتم 4 بازیکن ما با جواد نکونام سرمربی قبلی ما هماهنگ بودند و خودشان را به مصدومیت زدند و محروم کردند تا برای ما بازی نکنند. آن زمان گفتم این 4 بازیکن به نساجی می روند و دیدید که همین اتفاق هم رخ داد. نامه پزشک تیم ما موجود است که اعلام کرد آنها هیچ مصدومیتی ندارند و کمیته اخلاق نیز در جریان این موضوع قرار دارد.

وی افزود: آن مسئول نساجی در برنامه نود هرچه جواد نکونام نوشته بود، قرائت کرد و تاکید می کنم اگر آن فیلم را فردوسی پور سانسور نمی کرد، همه متوجه اتفاقات می شدند، اما مطمئن باشید از اینجا به بعد ماجرا تازه شروع می شود و چیزهای خوبی از آن در می آید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد