Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@21:05:24 GMT

پیشی‌گرفتن مرگ براثر خودکشی و موادمخدر در آمریکا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۶۹۷۱۵

به گزارش خرداد و به نقل از مهر، طبق گزارش محققان دانشگاه وست ویرجینیا در سال ۲۰۱۶، به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر آمریکایی ۲۹ مرگ ناشی از خودکشی یا مواد مخدر بود، درحالی که کمتر از ۲۵ مرگ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به دلیل دیابت بوده است.
«ایان راکت»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «مرگ ناشی از خودکشی و اووردوز مواد مخدر در حال افزایش است، که هم در گروه سنی جوان تر اتفاق می افتد و هم از مرگ ناشی از دیابت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی تاکید می کند: «این مشکل به مراتب بزرگ تر از آن چیزی است که ما تشخیص داده ایم.»
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا، نرخ ملی خودکشی بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴ تا ۲۴ درصد افزایش یافته و از ۱۰.۵ مرگ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به ۱۳ مرگ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.
همچنین مطالعه اخیر نشان داده مصرف مواد مخدر غیرقانونی نظیر هروئین و مواد مخدر مصنوعی نظیر فنتانیل در حال افزایش است.
محققان تاکید می کنند عوامل اجتماعی نظیر بیکاری و عدم تساوی درآمد، نقش بسیار مهمی در نرخ بالا خودکشی و اووردوز مواد مخدر دارد.
برچسب ها: آمریکا ، مواد مخدر ، مرگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا مواد مخدر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند