Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:38:17 GMT

منطقه اطراف حرم رضوی برای عید غدیر آماده شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۲۹۷۳

منطقه اطراف حرم رضوی برای عید غدیر آماده شد

سید مصطفی نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 15 هزار متر ریسه الوان در این منطقه نصب شد و هزار و 300 عدد بیرق و پرچم الوان مزین به القاب و اسماء امیرالمومنین(ع) در فضا آرایی سطح خیابانها، معابر و پیاده راه های منتهی به حرم مطهر رضوی استفاده شده است.
وی ادامه داد: همچنین 40 عدد تابلو ال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.دی مزین به اسماء الهی و القاب ائمه معصوم، پنج هزار و 400 متر ریسه لامپ رنگی کم مصرف در خیابانها و میادین پیرامون حرم مطهر نصب و 28هزار بوته گل فصلی نظیر جعفری و پریوش در 25 المان و پایه گل، گلدانها و فلاورباکسها کاشته شده است .
شهردار منطقه ثامن گفت: همچنین به جز هفت هزار و 500 جای پارک دائمی خودرو در چهار قطاع اطراف حرم مطهر رضوی تعداد 10 توقفگاه با ظرفیت 500 جای پارک دیگر نیز در شب و روز عید غدیر در این محدوده فعال می شود.
منطقه ثامن بافت اطراف حرم مطهر رضوی را شامل می شود. اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده منطقه ثامن مشهد و پیرامون حرم مطهر رضوی در محدوده ای به وسعت 310 هکتار از سال 1371 آغاز شده و تاکنون 45 درصد پیشرفت داشته است.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حرم رضوی حرم مطهر خودرو مشهد منطقه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)