Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر، هفته تعاون در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در استان اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با اعضای تعاونی‌ها، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از تعاونی‌ها، دیدار تعاون گران با ائمه جماعات و فرمانداران، افتتاح تعاونی در بخش تولید پوشاک و راه‌اندازی کارگاه آموزشی از برنامه‌های هفته تعاون در استان لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در هفته تعاون سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر در استان لرستان برگزار می‌شود، در این جشنواره 500 تعاونی شرکت کرده است که 21 تعاونی به‌عنوان برتر انتخاب و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: سه جلد عنوان کتاب و پوستر نیز تهیه و چاپ‌شده است که در بین تعاونی‌های استان توزیع می‌شود؛ با پالایشی که از تعاونی‌های سطح استان صورت گرفته شناسنامه‌دار کردن تعاونی‌ها در دستور کار است.

وی بیان کرد: دو هزار و 214 تعاونی در سطح استان وجود دارد که تا پایان مردادماه وضعیت فعالیتی این تعاونی‌ها مشخص شد؛ 966 هزار و 206 نفر عضو تعاونی‌ها هستند که 737 نفر از آن‌ها ایثارگر و 36 نفر معلول است و اشتغال در بخش تعاونی 20 هزار و 124 نفر است.

آشتاب تصریح کرد: تلاش بر این است که در سال 97 توانمندسازی، ایجاد بستر اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌ها فراهم شود همچنین توجه به رشد و توسعه صادرات در تعاونی‌ها و فراهم کردن زمینه اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 تعاونی با 204 نفر عضو به ثبت رسیده است، دو هزار و 400 نفر ساعت آموزش درزمینهٔ مهارت، مدیریتی و حرفه‌ای برای مدیران، اعضا و کارکنان شرکت‌های تعاونی برگزارشده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال رشد و توسعه کار و رفاه اجتماعی نماز جمعه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان

طی مراسمی از برترین‌های ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در رشته‌های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو در مراسمی با حضور فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و جمعی از مدیران این دانشگاه از ۱۰۰ دانشجوی برگزیده مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان تجلیل شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در سخنانی ورزش را زمینه ساز، شور و نشاط در بین جامعه دانست.

فاطمه معین الدینی افزود: مجازی شدن بسیاری از فعالیت‌ها حتی بازی‌های نوجوانان و جوانان، ایجاب می‌کند که برای داشتن روحیه نشاط و شادابی، به ورزش به عنوان یک مقوله مهم در زندگی پرداخته شود و نسل جوان ما باید بیش از گذشته با آن را در برنامه‌های زندگی خود قرار دهند.

سپس معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان کرمان در سخنانی به روند برگزاری مسابقات اشاره کرد و از تلاش‌های استادان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات تقدیر و تشکر نمود و تلاش در زمینه گسترش ورزش را ستودنی توصیف نمود.

روح اله خلیلی نژاد افزود: پیشرفت‌های ورزشی مقدمه پیشرفت‌های علمی نیز هست و عموما جوانان ورزشکار در صحنه‌های علمی نیز عملکرد بهتری دارند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم فوتسال پسران، ۶ تیم والیبال دختران، ۶ تیم فوتسال دختران و ۲۰ شرکت کننده در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که به تیم‌های اول تا سوم در رشته‌های مختلف، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداءگردید.

دیگر خبرها

  • توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی‌ها در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند