Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر، هفته تعاون در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در استان اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با اعضای تعاونی‌ها، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از تعاونی‌ها، دیدار تعاون گران با ائمه جماعات و فرمانداران، افتتاح تعاونی در بخش تولید پوشاک و راه‌اندازی کارگاه آموزشی از برنامه‌های هفته تعاون در استان لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در هفته تعاون سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر در استان لرستان برگزار می‌شود، در این جشنواره 500 تعاونی شرکت کرده است که 21 تعاونی به‌عنوان برتر انتخاب و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: سه جلد عنوان کتاب و پوستر نیز تهیه و چاپ‌شده است که در بین تعاونی‌های استان توزیع می‌شود؛ با پالایشی که از تعاونی‌های سطح استان صورت گرفته شناسنامه‌دار کردن تعاونی‌ها در دستور کار است.

وی بیان کرد: دو هزار و 214 تعاونی در سطح استان وجود دارد که تا پایان مردادماه وضعیت فعالیتی این تعاونی‌ها مشخص شد؛ 966 هزار و 206 نفر عضو تعاونی‌ها هستند که 737 نفر از آن‌ها ایثارگر و 36 نفر معلول است و اشتغال در بخش تعاونی 20 هزار و 124 نفر است.

آشتاب تصریح کرد: تلاش بر این است که در سال 97 توانمندسازی، ایجاد بستر اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌ها فراهم شود همچنین توجه به رشد و توسعه صادرات در تعاونی‌ها و فراهم کردن زمینه اشتغال برای افراد جویای کار در تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 تعاونی با 204 نفر عضو به ثبت رسیده است، دو هزار و 400 نفر ساعت آموزش درزمینهٔ مهارت، مدیریتی و حرفه‌ای برای مدیران، اعضا و کارکنان شرکت‌های تعاونی برگزارشده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال رشد و توسعه کار و رفاه اجتماعی نماز جمعه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان