Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:36:11 GMT

دستگیری جوانی که با شوخی نابجا باعث مرگ دوست خود شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۳۹۳

دستگیری جوانی که با شوخی نابجا باعث مرگ دوست خود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید بالش زر در رابطه با جزئیات خبر افزود: ماه گذشته یک فقره غرق شدگی منجر به فوت در رودخانه منطقه "دهنو" شهر یاسوج به این پلیس گزارش شد که بر همین اساس اقدامات کارشناسی توسط ماموران پلیس آگاهی استان با دستور مقام قضایی انجام و با تشکیل پرونده بررسی های لازم آغاز شد.

بالش  زر تصریح کرد: بدین ترتیب کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی دریافتند چند جوان حدودا ۱۷ الی ۱۸ ساله با هدف شنا کردن به رودخانه منطقه دهنو رفته بودند که احدی از این جوانان با شوخی نابجا و هل دادن دوست خود به رودخانه، منجر به مرگ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: با تشکیل پرونده و بررسی های انجام شده و طبق نظر مقام قضایی، این اقدام و شوخی نابجا، قتل تشخیص داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که اقدام به چنین کاری کرد، بیان داشته بود در یک لحظه و تنها به خاطر شوخی بی‌مزه، به زندگی دوستم پایان دادم.

بالش زر ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و با تاکید بر اینکه در آب و حین شنا از شوخی های خطرناک بپرهیزید، بیان داشت : این شوخی نابجا و خطرناک باعث شد زندگی جوانی از دست برود و خانواده ای داغدار شوند و زندگی جوان دیگری با اتهام به قتل رو به تباهی برود.  

کد خبر 4388775

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • زائری از پرو
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • جوان‌ها باعث پیشرفت‌های علمی بزرگ ایران هستند