Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@06:48:53 GMT

از تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کردیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۸۹۶

مدیر عامل صنایع شیر ایران در جلسه شورای تامین و اداری شهرستان سلماس عنوان کرد: تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان نه تنها جلوی پیشرفت ما را نگرفته بلکه فرصتی شده تا تولیدات داخلی را مورد حمایت بیشتری قرار دهیم.

سید ابراهیم حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران به همراه هئیت همراه روز یکشنبه (۴ شهریور ۹۷) از شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس بازدید به عمل آورده و در جلسه شورای تامین و اداری شهرستان سلماس با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان سلماس حضرت حجت اسلام و المسلمین حاج آقا سید موسوی و فرماندار شهرستان سلماس مرتضی اصغری شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اخلاقی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس ضمن خوش آمدگویی به اعضاء حاضر در جلسه و به ویژه مهمانان گرامی گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه های این شرکت ارائه کرد.

وی بیان کرد: این پروژه در سال پیش رو پیشرفت چشمگیری داشته و امید آن را داریم بتوانیم برابر طرح توجیهی پروژه گام‌های اساسی جهت اهداف طرح که عمدتاً شامل افزایش تولید، راندمان و بهره وری است، برداشته شود.

اخلاقی ادامه داد: این مجتمع به لحاظ نو پا بودن و طراحی آن با آخرین سیستم های نوین دامپروری و کیفیت عالی تولید یکی از بهترین واحدهای کشت و صنعت و دامپروری به شمار می رود که علاوه بر امر تولید در اشتغالزایی و نیز اصلاح نژاد دام های منطقه نقش بسزایی را ایفا کرده است. با بهره برداری از این طرح این شرکت توانسته بخش کثیری از مواد اولیه شیر خام صنعتی کارخانجات شیر پاستوریزه پگاه را تامین کند.

در ادامه این جلسه، حاج سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس با عنوان کردن سخنان گوهربار از ائمه اطهار در رابطه با اهمیت تولید و همچنین با سرلوحه قرار دادن شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، خواستار ایجاد بیش از پیش طرح های مشابه در کل کشور شدند.

در ادامه، اصغری به اهمیت و توسعه پروژه اشاره کرد و با اعلام آمادگی مجموع فرمانداری و دستور اکید به مدیران دستگاه های اجرایی، حمایت از پروژه مزبور را حایز اهمیت خواند. وی همچنین درخواست بهره برداری کامل و بکارگیری ظرفیت های بلااستفاده مجتمع را از مدیر عامل صنایع شیر ایران خواستار شد.

حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: با وجود تحریم های ناعادلانه همچنان شرکت پگاه با قوت بیش از پیش به راه خود ادامه می دهد و این تحریم ها نه تنها خللی در تولید ایجاد نکرده بلکه فرصتی شده تا تولیدات داخلی را مورد حمایت قرار دهیم و با سربلندی اعلام کنیم که ما می توانیم و انجام دادیم.

مدیر عامل صنایع شیر ایران یادآور شد: در زمینه صادرات نیز مجموع صنایع شیر ایران عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد