Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کامیابی‌نیا و نورالهی که مدتی بود عملکردشان با انتقادات مختلفی مواجه شده بود در بازی با الدحیل در بهترین زمان ممکن به روزهای اوج خود بازگشتند.

به گزارش وب‌سایت نود، نتایج استقلال و پرسپولیس درآسیا با آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد بسیار متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این که نتیجه قرعه‌کشی این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد هواداران استقلال خوشحال و هواداران پرسپولیس نگران و ناراحت  بودند. بعد از برگزاری دور رفت اما حالا جای آنها جابجا شده است. اگرچه هر دو تیم بازنده از میدان خارج شدند اما پرسپولیس امیدوار به کامبک در آزادی است و استقلال نگران بازی سخت در قطر. این در حالی است که روی کاغذ تیم الدحیل قویتر و زهردارتر از السد است و این را در بازی رو در رو با آنها به خوبی نشان داده است.

تفاوت استقلال و پرسپولیس در این دو بازی کجا بود؟ چرا پرسپولیس توانست مقابل تیم قوی‌تر در شرایط سخت‌تر و در خانه حریف با نتیجه‌ای به تهران بیاید که امیدهایش زنده باشد و استقلال مقابل تیم ضعیف‌تر و در آزادی همه چیز را تقریبا از دست‌ رفته دید؟

آمار بازی نشان می‌دهد که تفاوت دو تیم در میانه میدان است. در جایی که در یک سو فرشید باقری بود و علی کریمی نرسید و در سوی دیگر کمال کامیابی‌نیا و نورالهی بعد از مدت‌ها بازگشت به روزهای اوج را تجربه کردند.

عکس زیر عملکردهای دفاعی فرشید باقری و نویمایر است. فرشید باقری تک هافبک دفاعی استقلال با 13  عملکرد در طول 90 دقیقه آمار بدی در میدان نداشت. ولی نویمایر در 55 دقیقه ابتدایی و روزبه چشمی در ادامه بازی هر کدام با یک عملکرد دفاعی نتوانستند کمک خاصی به باقری بکنند.

این در حالی است که در پرسپولیس هم کامیابی‌نیا و هم نوراللهی به تنهایی بیش از دو هافبک استقلال عملکرد دفاعی داشتند. کمال و نورالهی هر کدام با 17 عملکرد درست و در مجموع 34 عملکرد تفاوت دو تیم را در میانه میدان رقم زدند.

تفاوت عملکرد هافبک دفاعی و دیگر هافبکی که به کمک او می‌آمد در دو تیم، باعث تغییر در کیفیت حریفان هم شد. جایی که السد 16 شوت به سمت دروازه استقلال انجام داد و سه بار موفق به گلزنی شد و بازیکنان الدحیل فقط 9 شوت زدند و یک بار هم به گل رسیدند. از شوت‌های السد 10 شوت از داخل محوطه جریمه حریف زده شد و از شوت‌های الدحیل 5 شوت داخل محوطه جریمه بود.

در استقلال فرشید باقری عملکرد بدی نداشت و توانست تا حدود زیادی وظایف دفاعی‌ خود را به خوبی انجام دهد اما کسی کنارش نبود تا بتواند به او کمک کرده و عملکردش را تکمیل کند. در پرسپولیس اما کامیابی‌نیا علاوه بر این که خودش روزی رویایی را پشت سر گذاشت، نورالهی را هم در کنارش داشت و حاصل همکاری آنها نمایش خوب پرسپولیس در فاز دفاعی بود.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه کمال کامیابی نیا روزبه چشمی فرشید باقری احمد نورالهی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟