Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی با اعتبار 15 میلیارد ریالی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در کنگاور به بهره برداری رسید.

خزایی فرماندار کنگاور با بیان اینکه افتتاح ساختمان خون گیری سازمان انتقال خون از جمله پروژه های امروز بود، اظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز با 6 تخت خونگیری، مجموعا چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره برداری از طرح هادی روستای آران از دیگر پروژه های امروز در کنگاور بود.

وی گفت: برای اجرای این طرح با 10 هزار متر مربع خاک برداری، زیرسازی و آسفالت، مجموعا پنج میلیارد ریال هزینه شده است و 700 نفر از این نعمت برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه اظهار داشت: کارخانه تولید کودهای شیمایی و آلی یکی دیگر از طرح های امروز کنگاور بود که توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افتتاح شد.

فرماندار کنگاور اضافه کرد: این کارخانه با هفت میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که سالانه 20 هزار تن انواع کود شیمیایی را با به کارگیری 12 نفر تولید و به بازار عرضه می کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح کارخانه تولید کودهای شیمایی و آلی در کنگاور

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است

مدیرکل بحران استان کرمانشاه گفت: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها در استان را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین‌یگانه امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها عضو ستاد مدیریت بحران در طول این ایام در آماده‌باش کامل هستند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها را در استان داشتیم.

مدیرکل بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: در بیشتر شهرستان‌ها وضعیت بارش مطلوب بود که با توجه به حجم بارش‌ها خسارت چندان زیادی نداشتیم و خسارت اندکی به بعضی از روستاها وارد شده است.

سامانه بارشی که هواشناسی استان کرمانشاه طی دو روز گذشته برای آن هشدار نارنجی صادر کرده بود همچنان امروز هم جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

از فردا و تا شنبه هفته آینده با تضعیف شرایط ناپایدار بارشی پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نشده است و دمای هوا نیز در نقاط مختلف استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 751466

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه