Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:59:16 GMT

آتش‌نشانی جزیره خارگ تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۹۷۸۹

آتش‌نشانی جزیره خارگ تجهیز می‌شود

عبدالحمید صفایی در حاشیه برنامه‌های هفته دولت خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به نیاز سنجی صورت گرفته و اولویت بندی پروژه های عمرانی و زیر ساختی در شهر خارگ به زودی پروژه زیر ساختی ساختمان آتش‌نشانی جزیره خارگ امروز بعد از ۵۰ سال کلنگ زنی با حضور فرماندار و مدیران ارشد شهر خارگ شد.

وی افزود: اعتبار این پروژه ۱۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که با همکاری و همراهی مدیران ارشد استان تخصیص خوبی جهت سال جاری در نظر گرفته شده است، مدت زمان این پروژه ١٢ ماه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خارگ تصریح کرد: به دنبال راه‌اندازی این ساختمان از هم اکنون یک تیم فنی جهت تجهیز و خریداری ماشین‌آلات آتش نشانی در نظر گرفته شده است که در حال مذاکره جهت براورد هزینه و خرید این تجهیزات بر اساس مجوز های صادره خواهند بود.

صفایی گفت: این ساختمان و تجهیزات آن یکی از نیاز های اصلی شهر و از خواسته‌های به حق اهالی شریف خارگ بود که انشاءالله با نظارت‌های مستمر این پروژه در زمان بندی تعریف شده محقق خواهد شد.

کد خبر 4389443

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان عید سعید قربان احتکار سانحه تصادف بیرجند عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند