Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:07:13 GMT

جشنواره گلدهی لاله های تالابی در انزلی خاتمه یافت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۹۶۴۶

جشنواره گلدهی لاله های تالابی در انزلی خاتمه یافت

انزلی-ایرنا- جشنواره گلدهی لاله های تالابی با محوریت فرهنگی،هنری،گردشگری ورزشی و زیست محیطی طی 10 شب در انزلی برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر در این جشنواره هنرمندان برای ایجاد شادمانی همگانی و همچنین جلب توجه عموم به لزوم احیای تالاب به اجرای برنامه پرداختند.
جشن های شبانه همراه با موسیقی و نمایش ، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، گفت و گوی کارشناسان در مورد تالاب و اهمیت آن در زیست مردم از جمله بخشهای برنامه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای شهر بندرانزلی نیز در اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: طبق گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احیای تالاب حداقل به 850میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.
امیر احمدی فرد خاطرنشان کرد: قطعا شورای شهر و شهرداری نمی توانند هزینه احیای تالاب را تامین کنند واین کار نیاز به بودجه و اعتبارات ملی دارد .
وی با اشاره به این که ارائه طرح برای اجرای پروژه های عمرانی، امکانات رفاهی و بهداشتی و اقتصادی از وظایف شوراست تصریح کرد: احیای تالاب نیازمند عزم ملی است.
در پایان این جشنواره در بخش مسابقه عکاسی، عکس امیر محبوب یگانه به عنوان برترین عکس جشنواره با موضوع مرگ تالاب بین المللی انزلی توسط هیئت داوران انتخاب شد.
شهرستان بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر از کانونهای مهم گردشگری در گیلان و شمال کشور است.
تالاب انزلی از زیست بومهای ویژه کشور ، محل مهاجرت پرندگان و تخم ریزی ماهیان دریای خزر از جاذبه های مهم گردشگری گیلان به شمار می آید.
6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي انزلي جشنواره لاله تالابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد

اصغر بلکی‌وند گفت: پنج پرنده تیمار شده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد به عنوان زیستگاه طبیعی آنان در آخرین روز از هفته زمین پاک رها‌سازی شدند. 
وی اظهار داشت: این پرندگان شامل یک بهله سارگپه، سه بهله دلیجه و یک قطعه بوتیمار بوده که پس از درمان آسیب‌های وارده، توسط خانه محیط زیست تیمار و رها سازی شدند. 
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد گفت: همچنین کارگاه آموزشی زمین پاک در واحد صنایع دارویی زاگرس فارمد بروجرد با توجه به اهمیت حفظ طبیعت و کره زمین برای کارکنان این شرکت برگزار شد. 
بلکی‌وند افزود: در این کارگاه آموزشی کارشناسان اداره محیط زیست، مفاهیم و راهکار‌های مناسب حفاظت از زمین و محیط زیست را آموزش و درباره موارد مختلف آن بحث و تبادل نظر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز