Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی در آیین حمل سکوی فاز 14 پارس جنوبی در صدرای بوشهر با بیان اینکه کارهای بزرگی در شرکت صدرا انجام شده است افزود: ساخت سکوی فاز 14 پارس جنوبی مصداق اقتصاد مقاومتی و تبلور توان نیروهای ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تاکنون طرح های مختلفی در حوزه نفت، گاز، سازه های درمانی و انواع طرح های عمرانی اجرا کرده است تصریح کرد: ساخت 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر مصداق این فعالیت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه قرارگاه خاتم 40 ابر طرح در بخش‌های مختلف در دست اجرا دارد خاطرنشان کرد: این طرح ها با سرمایه‌گذاری 150 هزار میلیارد تومان در حال اجراست که 100 هزار میلیارد تومان آن در بخش صنایع  نفت و گاز است و همه آنها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اجرای طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس در 700 هکتار برای تولید بنزین از میعانات گازی تصریح کرد: در دو فاز نخست این طرح روزانه 28 میلیون لیتر بنزین از 360 هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌شود.

سردار عبدالهی یادآور شد: با بهره برداری از فاز سوم این طرح تا سه ماه آینده، تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 40 میلیون لیتر در روز افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد:70 درصد میعانات گازی در این پالایشگاه تبدیل به بنزین و بقیه به 6 محصول دیگر تبدیل می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در غرب کشور گفت: با جمع‌آوری آبهای روان در این منطقه از کشور 7.3 میلیارد متر مکعب آب مهار می‌شود.

در این آیین سکوی فاز 14 پارس جنوبی که به دست توانای جوانان ایرانی در شرکت صدرا ساخته شده برای نصب در محل مورد نظر بارگیری شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بارگیری سکو فاز 14 پارس جنوبی طرح ها قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام