Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@04:20:16 GMT

دلایلی که به شما ثابت می کند دیگر نباید وزن کم کنید!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۳۷۹

دلایلی که به شما ثابت می کند دیگر نباید وزن کم کنید!

 

گاهی توقف وزن یعنی بدن تان با وزن فعلی متناسب است و نیازی نیست که تلاش بیشتری کنید. در اینجا چند نشانه که با دیدن آنھا متوجه می شوید به محدوده وزن سالم رسیده اید، معرفی شده است.


توقف وزن همیشه به این معنا نیست که شما قادر به کاهش وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام نیستید و نیاز به تغییرات بیشتری در رژیم غذایی و برنامه های ورزشی خود دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی توقف وزن یعنی بدن تان با وزن فعلی متناسب است و نیازی نیست که تلاش بیشتری کنید. در اینجا چند نشانه که با دیدن آنھا متوجه می شوید به محدوده وزن سالم رسیده اید، معرفی شده است.



توقف وزن علیرغم رعایت قوانین کاھش وزن

شاید وزنی که مد نظر شماست، وزن سالم برای این سن شما نباشد و نباید وزن خود را از نقطه ای به بعد، کمتر کنید تا بدن شما سالمتر بوده و انرژی کافی برای فعالیت داشته باشد.



مشکلات مرتبط با وزن، شما را تھدید نمی کند

وزن، تنھا معیار سلامتی نیست. اندازه محیط دور کمر ھم مھم است. انقدر که اندازه دور کمر، می تواند نشانه سلامتی یا عدم سلامتی باشد، وزن اھمیت ندارد. ھمچنین، میزان کلسترول خون، فشار خون و قند خون، از معیارھای مھم تخمین میزان سلامتی ھستند و فردی که وزن طبیعی یا حتی وزن بالایی دارد، لزوما دارای کلسترول، فشار و قند خون طبیعی یا غیرطبیعی نیست.



از نظر جسمی سالم ھستید

اگر احساس خوبی از نظر سلامتی دارید، انرژی کافی برای فعالیت، کار و ورزش دارید و دچار خستگی زودرس و کسالت نمی شوید، اینھا شاخصھایی ھستند که بیش از عدد ترازو، حاکی از سلامتی شما ھستند.



به وزن ھدف خود خیلی نزدیک ھستید

اگر برای عضله سازی ورزش های استقامتی را انجام می دهید، ھمین عضله باعث می شود که وزن شما به نظرتان زیاد برسد زیرا وزن عضله از وزن چربی بیشتر است. بنابراین، در حالی که بدن شما سالم است و چربیھای اضافی را آب کرده اید، اما وزنتان آنطور که انتظار داشته اید، پایین نرفته است. در اینصورت اصلا نباید ناراضی و نگران باشید.



شادی زندگی را قربانی وزن نکنید

وزن کم کردن تا حدی که به وزن سالم برسیم خوب است اما اگر به جایی رسیدید که کاھش وزن برای شما شکل وسواسی به خود گرفت و از توجه به داشته ھا و شادی ھای زندگی محروم ماندید، یعنی دارید در مسیر اشتباه قدم برمیدارید. کاھش شدید انرژی و غذای دریافتی بدن را وارد فاز ذخیره تمام ذرات چربی در بدن میکند و ھر قدر ھم که تلاش کنید، بدن شما به مخالفت با شما پرداخته و دیگر نمیگذارد وزن خود را کم کنید.



منبع : آوای سلامت

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم غذایی کاهش وزن وزن سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی