Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:20:37 GMT

پايان کار شاهين‌طبع در تيم ملي بسکتبال؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۲۰۵۰

پايان کار شاهين‌طبع در تيم ملي بسکتبال؟

خبرگزاري آريا - با پايان بازي‌هاي آسيايي و صحبت‌هاي رئيس فدراسيون بسکتبال، بايد ديد ادامه کار کادرفني تيم ملي چگونه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم ملي بسکتبال کشورمان که شانس اول کسب عنوان قهرماني در بازي‌هاي آسيايي محسوب مي‌شد، با شکست مقابل چين در ديدار نهايي به نايب قهرماني بسنده و مدال نقره اينچئون را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران شاهين طبع که اوخر بهمن ماه سال گذشته به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شده بود، هدايت ملي پوشان را در اين رقابت‌ها برعهده داشت و حالا بايد ديد با توجه به صحبت‌هاي رامين طباطبايي ادامه کارش در تيم ملي چگونه خواهد بود.
طباطبايي، رئيس فدراسيون بسکتبال پس از انتخاب شاهين‌طبع گفته بود: تا بازي‌هاي آسيايي که مهران شاهين طبع سرمربي تيم ملي است و بعد از آن بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. به هرحال اگر هم روزي تصميم به همکاري با مربي خارجي بگيريم، بايد از گزينه‌اي استفاده کنيم که يک سرو گردن از مربياني که تاکنون به ايران آمده‌اند، بالاتر باشد و به معناي واقعي بتواند براي ورزش و بسکتبال ايران تاثير مثبت چشمگيري داشته باشد و حتي مربيان داخلي خودمان هم بتوانند از حضور آنها استفاده کنند. 
به گزارش فارس، حالا که بازي‌هاي آسيايي به اتمام رسيده و انتظارات جامعه بسکتبال براي کسب مدال طلا پس از سال‌ها برآورده نشد، تصميم مسئولان فدراسيون چگونه خواه بود.
تيم ملي تا يکي دو هفته ديگر بايد در مرحله دوم انتخابي جام جهاني به ميدان برود و فدراسيون بسکتبال بايد هرچه سريعتر در مورد کادرفني تيم ملي تصميم گيري لازم را انجام دهد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد

تیم طبیعت با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان، حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر بسکتبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی چهارم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

شاگردان مهران شاهین‌طبع که در بازی‌شماری 2 بر یک از حریف اصفهانی پیش بودند در این دیدار هم 90 بر 83 برنده شدند و با برتری 3 بر یک راهی فینال شدند.

ستاره این بازی، جردن استیونس گارد آمریکایی طبیعت بود که به تنهایی 57 امتیاز به دست آورد. البته او پاس گل و ریباندی در این دیدار نداشت. استیونس هشت پرتاب سه امتیازی موفق به سبد ذوب‌آهن انجام داد.

دوایت بایکس گارد آمریکایی ذوب‌آهن نیز 23 امتیاز برای تیمش به دست آورد.

در پایان دیگر سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای