Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:11:45 GMT

بانوان طلبه نخبه در یزد شناسایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۴۲۲۷

بانوان طلبه نخبه در یزد شناسایی می‌شوند

رویا دهقانی، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت وگو با ایکنا یزد با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: تعداد 55 کرسی آزاد اندیشی در سال 96-95 از سوی مدارس خواهران استان برگزار شده است.

وی با اشاره به تشکیل هسته های پژوهشی در مدارس علمیه خواهران استان، ادامه داد: تاکنون 15 هسته پژوهشی در مقطع سطح 2 (کارشناسی) و سطح 3 (کارشناسی ارشد)، 15 کانون پژوهشی در سطح 2 و 5 انجمن پژوهشی در سطح 3 تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی اضافه کرد: از سال 82تاکنون یک هزار و 155 جلسه دفاع از تحقیق پایانی در سطح دو و از سال 92تاکنون 81 جلسه دفاع از پایان نامه در سطح سه برگزار شده است.

وی ادامه داد: فهرستی از تحقیقات پایانی و پایان نامه ها مدارس علمیه خواهران استان تحت عنوان پژوهشگران در مجموع 1236 عنوان، فهرستی از تحقیقات پایانی و پایان نامه به چاپ رسید.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره بانوی کرامت گفت: به منظور شناسایی، ارزش گذاری، ثبت و ضبط، چاپ و معرفی آثار برتر پژوهشی هم چنین استفاده از این دستاوردها در پایگاه های اطلاع رسانی و تجلیل از طلاب و پژوهشگران برتر هر ساله جشنواره بانوی کرامت در قالب کتاب، پایان نامه سطح سه تحقیقات پایانی، مقاله، نشریه پژوهشی وپژوهش های درسی سطح3 به صورت فردی برگزار می شود که در پانزدهمین دوره در مرحله کشوری موفق به کسب رتبه اول در بخش پایان نامه و در بخش های کتاب، پایان نامه، کرسی آزاد اندیشی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده اند.

وی افزود: هرساله جشنواره علمی – پژوهشی رشد به منظور ترغیب و تشویق طلاب خواهر به انجام پژوهش های گروهی و هماهنگ سازی تحقیقات با نیازهای جامعه و ضرورت پاسخگویی به آنها با دو شیوه کتابخانه ای و پیمایشی برگزار می شود که رتبه سوم کشوری پژوهش های کتابخانه ای در شمشین گروه رشد به این استان اختصاص داشته است.

دهقانی با اشاره به دریافت 865 اثر خواهران طلبه به جشنواره علامه حلی(ره) در سال های 96 اظهار کرد: از 101 اثر برگزیده و مورد تایید شورای سیاست گزاری 84 برگزیده استانی از بانوان طلبه استان یزد بوده است.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: در استان کارگروه بررسی طرح های پایان نامه های طلاب در سه گرایش تفسیر، فلسفه وکلام، فقه و اصول با حضور 9 استاد فعالیت دارند.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد یادآور شد: 7 پایان نامه طلاب خواهر با همکاری و مساعدت انتشارات نشر هاجر تبدیل به کتاب شده است.

دهقانی در زمینه شناسایی طلاب نخبه تصریح کرد: تاکنون در 4 مرحله کار تشکیل پرونده انجام شده و پس از مراحل مصاحبه استانی و کشوری، حدود 14 طلبه نخبه در مقاطع سطح دو و سه شناسایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد حوزه علمیه خواهران یزد پژوهش های حوزوی طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است