Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله از اواخر هفته گذشته (پنج شنبه) عملیات گسترده‌ای را با پشتیبانی یگان‌های موشکی علیه نیرو‌های شورشی در استان «عسیر» در جنوب عربستان آغاز کردند.

نیرو‌های یمنی در این عملیات گسترده، حملات سنگینی را علیه نیرو‌های شورشی در منطقه «مجازه» در جنوب استان عسیر انجام دادند و پس از درگیری‌های نفس گیر موفق شدند چند پایگاه را در منطقه به کنترل خود دربیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان درگیری‌ها در این محور چند ارتفاع از تصرف نیرو‌های شورشی خارج و به کنترل نیرو‌های یمنی درآمد؛ حدود ۳۰ تن از نیرو‌های شورشی در جریان درگیری‌ها در این محور به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.


 نیرو‌های یمنی در جریان عملیات در استان «عسیر» موفق شدند ۴ خودروی نظامی مجهز به دوشکا نیرو‌های شورشی را هدف قرار دهند و منهدم کنند؛ در این عملیات چند تن از نیرو‌های نظامی عربستان توسط نیرو‌های یمنی اسیر شدند.


از استان نجران در جنوب عربستان خبر می‌رسد، نیرو‌های یمنی گروهی از نظامیان سعودی و نیرو‌های شورشی را در منطقه «الشرفه» شناسایی کردند و اطلاعات در خصوص تحرکات آنان را در اختیار یگان موشکی قرار دادند.


یگان موشکی نیرو‌های یمنی پس از دریافت اطلاعات به سرعت وارد عمل شد و تجمع نظامیان سعودی و نیرو‌های شورشی را در این محور هدف قرار داد؛ ۴۰ تن از نیرو‌های سعودی و شورشی در این حملات کشته و زخمی شدند.
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: انصارالله ارتش جام نیوز عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت