Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، البرز شرقی، برخی مناطق شرق مازندران بارش پراکنده و نیز در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران،گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، غرب گلستان و شرق مازندران و ارتفاعات سمنان و همچنین مناطقی از غرب و مرکز استان کرمان و شرق استان فارس، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

روز سه شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس جنوبی بویژه در برخی نقاط استان فارس، افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار باران پیش بینی می شود.

در منطقه زابل تا ظهر فردا وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت که بعد از آن از میزان سرعت وزش باد در این منطقه کاسته می شود و در سایر مناطق کشور در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 12 شهریور ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار، روند افزایش نسبی دما و نیز افزایش غبار به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه و استان البرز است و روز چهارشنبه ورود سامانه تندری را به منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با روند افزایش دما تا انتهای هفته و شنبه آسمان صاف تا کمی ابری است و برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار، عصر و شب رشد ابر و در ارتفاعات احتمال رگبار خفیف و رعد و برق برای دوشنبه خبر داد و افزود: روز سه شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار خواهد بود.

کد خبر 6088905

دیگر خبرها

  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد