Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم تکریم علیرضا حقیقی و معارفه لیلا نیسی به عنوان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی این واحد دانشگاهی با توجه به ساختار جدید نیروی انسانی و محدودیت‌های آن گفت: «ساختار جدید تغییراتی را ایجاد کرده که باید در رویکرد دانشگاه، درآمدزایی را مورد توجه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

افروس بیان کرد: «حقیقی انسانی اخلاق‌مدار و مؤثر بود که در این سال‌ها خدمات فراوانی به دانشگاه ارائه داد. البته تغییرات گاهی نیاز است و امیدواریم که به نفع مجموعه دانشگاه باشد.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با قدردانی از مریم رادمهر معاون سابق آموزشی دانشکده و حقیقی رئیس سابق دانشکده پرستاری و مامایی در دوره مسئولیت افزود: «خانم لیلا نیسی نیرویی جوان و از فارغ‌التحصیلان ممتاز این واحد دانشگاهی است که امیدوارم با استفاده از تجارب همکاران دانشکده، برنامه‌هایی را برای توسعه و گسترش رشته‌ها در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی پیاده کند.»

وی خاطرنشان کرد: «توسعه درمانگاه به ویژه مشارکت در احداث درمانگاه جدید در منطقه زیباشهر و گسترش رشته‌های پیراپزشکی از جمله برنامه‌های آینده این واحد دانشگاهی است.»

حقیقی نیز در این مراسم با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: «دانشکده پرستاری و مامایی یک دانشکده مصوب بوده که زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند. این دانشکده بین هشت دانشکده استان خوزستان رتبه نخست را دارد.»

نیسی نیز با قدردانی ار اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: «بیش از 95 درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده پرستاری ومامایی در استان خوزستان و استان‌های همجوار جذب مراکز درمانی شده‌اند و می‌توان گفت دانشکده پرستاری قلب تپنده این واحد دانشگاهی بوده و باید تلاش کرد تا با گسترش رشته‌ها در ارتقای هرچه بیشتر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سهیم باشیم.»

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد