Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@01:23:31 GMT

تولید بنزین سوپر به میزان قبلی آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۵۸۴۳

تولید بنزین سوپر به میزان قبلی آغاز خواهد شد

دبیر انجمن صنایع پالایشی کشور گفت: مشکلی در تولید بنزین سوپر وجود ندارد و ظرف چند هفته آینده به میزان قبلی باز می‌گردد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ناصر عاشوری گفت: در فصل تابستان به دلیل افزایش حجم سفرها مصرف بنزین معمولی افزایش یافت، به همین منظور و با هدف تامین بنزین مورد نیاز، پالایشگاه های کشور بیشتر توان خود را معطوف به تولید بنزین معمولی کردند تا کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه با پایان فصل تابستان که اوج سفرها به پایان می‌رسد تولید بنزین سوپر به میزان قبل باز می‌گردد گفت: از مهرماه و با کاهش مصرف بنزین معمولی، تولید بنزین سوپر به میزان قبلی آغاز خواهد شد.

دبیر انجمن صنایع پالایشی کشور با تاکید براینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز کشور وجود ندارد افزود: با توجه به وجود ۱۲ پالایشگاه کشور و وجود مواد اولیه درداخل کشور، درحال حاضر روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می شود و با وارد شدن فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مدار تولید ۱۲ میلیون لیتر دیگر به ظرفیت تولید بنزین کشور اضافه خواهد شد.

وی افزود: اگر چه باتوجه به افزایش تولید مشکلی در تامین سوخت کشور نخواهیم داشت اما همچنان میزان تولید و مصرف بنزین در کشور سر به سر است و این مسئله صرفه جویی و بهینه سازی در مصرف سوخت را بیش از پیش ضروری ساخته است. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنزین سوپر تولید بنزین قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،کارشناس امور باغداری جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:این میزان گلخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
عبدالله جعفری صرفه جویی در مصرف آب، افزایش تولید و انتقال محصولات جالیزی به گلخانه را از مهمترین اهداف احداث گلخانه دانست.
وی میگوید: با بهره‌برداری تولید در این سطح گلخانه در استان، به ازای هر هکتار ۱۲ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
هم اکنون بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه‌ای مربوط به گوجه فرنگی است و ۱۴ واحد گلخانه در استان به کشت این محصول می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان