Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:35:54 GMT

نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۳۲۶۵

نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عصر دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل اظهار داشت: هزار هکتار سطح پوشش گل و گیاه در استان مازندران داریم که از این مهم ۷۰۰ هکتار به صورت گلخانه ای، ۳۰۰ هکتار به صورت آزاد و۳۰۰ هکتار گیاهان دارویی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه در سال گذشته بیش از سزح مورد نیاز اففزایش گل و گیاه داشتیم، ادامه داد: در ۵ سال آینده این افزایش را به ۱۰۰ درصد خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی فر بااشاره به اینکه بحث اقتصاد و فرهنگ مصرف بسیار مهم است، ادامه داد: برای این مهم در داخل کشورمان کارهای زیادی می توان انجام داد و برای صادرات باید کمک کنیم تا کارها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت گل و گیاه در استان مازندران خوب است و قانع شدن به این مهم خوب نیست، افزود: باید بیشتر تلاش شود تا از این ظرفیت استفاده بیشتری صورت گیرد.

شهیدی فر یکی از راهکارهای حفظ اراضی کشاورزی را اقتصادی کردن تولید دانست و بیان کرد: با اقتصادی کردن تولید و افزایش درآمد کافی برای کشاورزان این اراضی حفظ می شود و کشاورز هیچگاه دسترنج خود را به دیگران نمی فروشد.

وی گفت: مازندران سرزمینی کم یاب و دارای استعداد های بلقوه و دارای مردمانی سختکوش است و می توان این جایگاه را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشت.

کد خبر 4393287

منبع: مهر

کلیدواژه: جهادکشاورزی مازندران گل و گیاه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان