Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: این اولین اردو بعد از جام جهانی هست و کم کم باید آماده شویم برای جام ملت ها. خدا را شکر امروز نفرات همگی آمدند و می توانیم به خوبی تمرینات را ادامه دهیم و در نهایت نتایج خوبی هم در جام ملت ها بگیریم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر مصدومیتم به گونه ای گذشت که که توانستم و وضعیت خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی روی نفراتی نظر داشت و آنها دعوت شدند. باید تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم. نگاه ویژه ای روی ماست و کار ما سخت تر می شود و باید سعی کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مدافع تیم ملی درباره دیدار با ازبکستان و اینکه این تیم همان تیم پیش از جام جهانی است یا خیر گفت: اینکه همان تیم قبلی است یا خیر اطلاع ندارم. ازبکستان در آسیا حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این نخستین بازی ماست تا بتوانیم با قدرت در جام ملت ها حاضر شویم.

چشمی در پایان درباره حساب ویژه ای که کی روش روی او باز کرده است بیان داشت: آقای کی روش روی هر بازیکنی نظر دارد و دعوت شده است. در هر اردویی بوده که انتظارها بالا می رود. دعوت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش بیشتری می طلبد. کار برای همه بازیکنان سخت می شود و بایددو برابر تلاش کرد تا جواب حمایت های ایشان را داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)