Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:07:13 GMT

موثرترین راه لایه برداری از صورت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۶۹۹۵

موثرترین راه لایه برداری از صورت

 

همانطور که میدانید لایه بردار‌های زیادی برای بدن وجود دارد، اما انتخاب یک لایه بردار مناسب و موثر برای صورت کار سختی به نظر میرسد. لایه برداری از صورت نقش عمده‌ای در پاکسازی و جوانسازی پوست صورت دارد و باعث رفع لک و چین و چروک‌های سطحی پوست میشود. ما در این مطلب قصد داریم موثرترین روش لایه برداری سطحی پوست صورت را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- صورت خود را به خوبی بشویید: قبل از شروع فرآیند لایه برداری بهتر است صورت خود را به خوبی شسته و پاک کنید. تمییزی صورت نتیجه استفاده از اسکراب را به مراتب بهتر خواهد کرد. چرا که روزنه‌های پوستی تمیز و آماده لایه برداری میشوند.

۲- اسکراب مناسب انتخاب کنید: اسکراب مناسب باعث میشود پوست شما به آرامی لایه برداری شده و دچار حساسیت و صدمه نشود. ابتدا نوع پوست صورت خود را شناسایی کرده و سپس اسکراب مناسب را پیدا کنید. بعد از استفاده از اسکراب بهتر است حتما از مرطوب کننده استفاده شود.

۳- لایه بردار‌های طبیعی را امتحان کنید: شما میتوانید با استفاده از آب لیمو و شکر یک لایه بردار موثر و طبیعی تهیه کنید. کافی است سه قاشق غذا خوری عسل را به نصف استکان آبلیموی تازه و طبیعی اضافه کرده و آن را با پنبه به صورت خود بمالید. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه میتوانید آن را با آب سرد بشویید.

۴-نحوه صحیح استفاده از اسکراب: ابتدا مقدار کمی از اسکراب مورد نظر را روی گونه‌ها قرار دهید و سپس به آرامی و احتیاط با حرکات دورانی آن را به باقی نواحی صورت بمالید. این کار را با نوک انگشتان و به آرامی انجام دهید. از لایه بردار‌های قوی برای صورت استفاده نکنید. همچنین توصیه میشود از لایه بردار‌های دارای " گرانول" نیز برای صورت استفاده نشود.

۵- فواصل مناسب برای لایه برداری: به دلیل حساسیت بالای پوست صورت بهتر است فواصل استفاده از لایه بردار مرتب و مناسب باشد. برای این کار بهترین راه استفاده از لایه بردار مناسب دو روز در هفته است. استفاده زیاد از لایه بردار نه تنها مناسب نیست بلکه ph پوست را تغییر میدهد.
منبع: پرداد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: متخصص پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب گفتند تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه وسعت لایه‌های یخبندان دریا‌های جنوبگان در سال ۲۰۲۳، تولید مثل پنگوئن‌های امپراتور ساکن این مناطق به میزان حدود یک پنجم کاهش یافته است.

به گزارش فرارو، پنگوئن‌های امپراتور، پرجمعیت‌ترین گونه از این پرندگان و یکی از دو گونه پنگوئن ساکن جنوبگان هستند و برای تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود به لایه‌های یخبندان پیوسته به ساحل نیاز دارند.

پیتر فرتول، از پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب که با استفاده از ماهواره حیات وحش در این مناطق را بررسی می‌کند گفت: ورود زودهنگام جوجه‌های نورس به آب دریا باعث مرگ آن‌ها به دلیل یخ زدن یا غرق شدن شده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد که احتمالاً چندین دسته بزرگ از پنگوئن‌های امپراتور که در سال ۲۰۲۲ تحت تأثیر قرار گرفته بودند محل تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود را تغییر داده‌اند. برخی از آن‌ها به مناطق جنوبی‌تر مهاجرت کرده که لایه‌های یخبندان بهتری دارند

روز ۲۵ آوریل، ششم اردیبهشت، روز جهانی پنگوئن است. این روز به ابتکار ایستگاه پژوهشی آمریکایی مک مودرو در جزیره راس، واقع در نزدیکی جنوبگان، نام‌گذاری شده است. مناسبت آن شروع دوره مهاجرت پنگوئن‌های آدلی به سمت قطب جنوب در همین روز است.

دیگر خبرها

  • کرم معجزه
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود