Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@04:17:37 GMT

دلیل حضور هنرمندان در تمرینات تیم لیگ یکی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۲۵۸

دلیل حضور هنرمندان در تمرینات تیم لیگ یکی فاش شد

رکنا: اکسین البرز یکی از تیم های نوپایی است که با به خدمت گرفتن فراز کمالوند به عنوان سرمربی سر و صدایی زیادی را به پا کرده است.

یکی از نکات جالب توجه این تیم ملی یکی حضور هنرمندان در تمرینات و گرفتن عکس های یادگاری است، در حالی که خیلی ها فراز کمالوند را عامل اصلی همچین اتفاقاتی می دانند این مربی جوان در این باره صحبت های جالبی را بیان می کند:

«اکسین یک تیم نوپاست و چون نزدیک تهران است بازیگران به تمرینات ما می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوتبال ایران خوب است که اکسین به لیگ برتر صعود کند.»

اما دلیل اصلی این اتفاقات را باید حضور فردی به نام مانی ارمغان به عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه دانست، او در حالی این پست را در باشگاه اکسین البرز پذیرفته است که در کارنامه کاری خود سابقه تهیه کنندگی و کارگردانی سینما Cinema را نیز در کارنامه دارد و همچنین در عرصه خوانندگی هم شده ورود کرده است ، به نظر می رسد این چهره هنری برای این که تیمش را در کانون توجهات قرار دهد دست به همچین کاری زده است.

گفتنی است که طی روز های گذشته نفراتی چون بازیگرانی مثل بهنوش بختیاری‌، نیوشا ضیغمی، امسیر حسین رستمی و نیما شاهرخ شاهی در تمرینات اکسین البرز حضور پیدا کرده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به شیما 19 ساله در آتلیه عکاسی

سپیده در مغازه کاظم به حجله اجباری رفت / در مغازه قفل بود !

بی حیایی ریحانه و مجید جلوی دوربین های شرکت !

بیماری عجیب بن سلمان و اعزام تیم پزشکی اسرائیلی به عربستان

زن مطلقه برای دلار با مردان عرب ازدواج موقت می کرد!

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ناپدید شد!

فروش دختران زیبا عرب توسط مافیای عربستان

وقتی با نقشه شوم سراغ زن مطلقه ام رفتم بچه مان شاهد بود! + فیلم گفتگو

پسر 13 ساله لباس های دختر 20 ساله را در خیابان کند و به او تجاوز کرد + عکس

این خانم دکتر رییس باند فروش نوزادان در بیمارستان های تهران است!

هانیه در خانه اش زنی را نزد شوهرش در وضعیت عجیبی دید!

فاجعه خونین در دعوای عروس و مادرشوهر !

ملیحه با شاهرخ خلوت کرده بود که شوهرش داخل خانه شد

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سینما Cinema البرز مادرشوهر هنرمندان خدمت خوانندگی عکس من جوان زندگی حوادث تهران اخبار تهران تهران فیلم دختر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی