Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مسکن خالی از مشکلاتی است که تنها در شهرهای بزرگ وجود دارد، گفت: در شهرستان‌های کوچک و روستاها کمبود مسکن به شدت دیده می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها خراسان رضوی نظرات

حمید بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: متأسفانه بازار مسکن در وضعیت بدی قرار دارد و مردم نیز از آن ناراضی هستند چراکه توان خرید آنها در این بخش کاهش زیادی داشته و شاهد هستیم با وجود تلاش‌های انجام شده برای اتمام پروژه مسکن مهر، هنوز هم در شهرستان‌های کوچک مشکل کمبود مسکن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از طرح‌هایی که برای تشویق افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و خرید مسکن در بانک تخصصی این حوزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: متأسفانه باید گفت که بانک مسکن هم در این حوزه اقداماتی که باید را انجام نمی‌هد و طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شده آن گونه که باید کارآیی ندارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن خالی از مشکلاتی است که تنها در شهرهای بزرگ وجود دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کوچک و روستاها کمبود مسکن به شدت دیده می‌شود و باید برای ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های انبوه‌سازی برنامه‌ریزی کرد.

بنایی با اشاره به نیاز 72 میلیونی استان خراسان رضوی در سال برای ساخت مسکن، اظهار داشت: بخش زیادی از تعداد واحدهای مورد نیاز در شهرستان‌های کوچک استان مانند خواف، گناباد و سایر شهرهایی مانند این هستند.

وی پدیده حاشیه‌نشینی را یکی از معضلات بزرگ در استان خراسان‌رضوی دانست و بیان کرد: تعدا زیادی از افرادی که در این بافت‌ها زندگی می‌کنند در واقع بدمسکن هستند و باید برای بازسازی این بافت‌ها برنامه‌ریزی داشت که البته دیدگاه در این حوزه علاوه بر نوسازی منازل باید بهسازی فضای شهری نیز باشد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد