Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:55:01 GMT

۶۲ درصد درآمدهای مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد وصول شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۰۰۴۲

۶۲ درصد درآمدهای مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد وصول شد

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد از وصول شدن ۶۲ درصد درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان در سال ۹۷ خبر داد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

غضنفر آرام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 287 میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای این استان در سال 97 پیش بینی شده که تاکنون 62 درصد آن وصول شده و در این زمینه وضعیت مطلوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در زمینه وصول درآمدها جزو 5 استان اول کشور بودیم، عنوان کرد: 90 درصد درآمدهای استان مربوط به مالیات شامل حقوق، مستغلات و مشاغل بوده و بعد از آن نیز بیشترین درآمد مربوط به جرائم رانندگی و ثبت و اسناد است.

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای آموزش و پرورش و بهزیستی 45 میلیارد ریال درآمد هزینه شده است، ابراز کرد: ماهیانه 384 صورتحساب دریافت می‌کنیم که حسابرسان اقتصاد و دارائی بررسی و ماهیانه وصول، اصلاح و رفع واخواهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرار مالیاتی داریم به گونه‌ای که برخی از کسبه‌های فعال در مناطق مختلف استان درآمد یا فروش را غیر واقعی اعلام می‌کنند، افزود: از محل اسناد خزانه اسلامی 143 میلیارد تومان و 138 میلیارد تومان نیز از محل اسناد خزانه ملی به استان اختصاص یافت که به ترتیب 133 و 131 میلیارد تومان از آن‌ها جذب شده است.

آرام با اشاره به اینکه 24 دستگاه اجرایی استان دارای 1986 کارمند رسمی، 754 پیمانی، 692 نفر قراردادی و 645 نفر نیز طرحی است، تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته حقوق کارکنان ادارات در یک زمان و ساعت مشخص توسط بانک مرکزی به حساب آنان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 118 میلیارد تومان از محل تملک و حقوق کارکنان نقدینگی به استان ابلاغ شده است، ادامه داد: نقدینگی نفت 55 میلیارد تومان بوده که 33 میلیارد تومان آن در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد