Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:45:40 GMT

60 درصد ظرفیت دانشگاه خالی است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۷۵۰۷

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: 60 درصد از ظرفیت مراکز علمی کاربردی استان خالی است.

به گزارش ایسنا، مزدک راد ملکشاهی با اشاره به تحصیل بیش از شش هزار دانشجو در مراکز علمی و کاربردی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این تعداد دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در 19 مرکز علمی کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش حدود پنج هزار دانشجو را دارند، افزود: برای نیمسال اول سال تحصیلی آینده هفت مرکز علمی کاربردی استان جذب دانشجو خواهند داشت.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: جمعا در 97 کد رشته شامل 61 کدرشته کاردانی و 36 کدرشته کارشناسی جذب دانشجو داریم.

وی به دستورالعمل منع جذب دانشجو توسط مراکز علمی کاربردی دولتی اشاره کرد و یادآورشد: از مجموع 19 مرکز علمی کاربردی استان 12 مرکز دولتی هستند که برای شروع سال تحصیلی جدید نمی‌توانیم در این مراکز جذب دانشجو داشته باشیم.

وی همچنین از اعلام فراخوان جذب 61 مدرس حق التدریس در این دانشگاه خبر داد و افزود: درحال حاضر حدود هزار و 143 مدرس در مراکز علمی کاربردی استان مشغول تدریس هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدرسان جدید را از بین متقاضیان بومی انتخاب خواهیم کرد، گفت: تاریخ ثبت‌نام از متقاضیان از 17 تا 31 شهریور خواهد بود.

وی عنوان کرد: مدرسان جدیدی که جذب خواهیم کرد از نیمسال دوم سال تحصیلی در مراکز علمی کاربردی استان تدریس خواهند داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه