Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضاهاشمی نژاد رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم مردان فارس در روز نخست رقابت‌های گلبال جانبازان بصیر کشور ابتدا یازده -پنج ایلام را شکست داد و در مسابقه دوم مقابل البرز به تساوی۸-۸ رضایت داد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، ۱۰ تیم در دسته برتر و ۷ تیم در دسته یک شرکت دارند که به صورت دوره‌ای در ۲ گروه با هم به رقابت می‌پردازند و پس از مسابقات دوره‌ای از هر گروه، دو تیم به مرحله پایانی صعود و قهرمان مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ داور از درجه بین المللی تا درجه ۳ به مدت سه روز کار قضاوت مسابقات گلبال را بر عهده خواهند داشت.

مجموعه ورزشی ایثار ساری میزبانی رقابت‌های گلبال جانبازان بصیر کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ن

رقابت‌های لیگ دسته یک گلبال جانبازان بصیر مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان گلبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی