Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا خباز، پنجشنبه شب در آیین ‏پایانی نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور روزی حلال در بجنورد اظهار داشت: ‏در دنیایی که اعلام شده ایرانیان، عصبانی ترین مردم هستند، آثار هنرمندان و طنزهای آنان می تواند پادزهر این اتهام باشد.
وی با بیان اینکه برای ما بد است که امت پیامبری که رحمت للعالمین بود، عصبانی ترین مردم جهان باشند، گفت: امیدواریم این آمار، نادرست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان شمالی افزود: کارتون و کاریکاتور سبب ایجاد سعه صدر و قدرت تحمل در برابر انتقاد می شود و بویژه مسئولان ‏که باید شاد و شاداب بوده و این نشاط را به جامعه نیز تزریق ‏کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید اهل تحمل بوده و در مقابل انتقادها برافروخته نشوند گفت: ابزار مهم مدیریت، داشتن سعه صدر است و کاریکاتور می تواند در فرد سعه صدر به وجود آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هنر در اسلام سابقه دیرینه ای دارد و نخستین هنرمند، ذات خداوند است و در دین اسلام، هنرمندان در مسیر الهی گام برمی دارند از این رو، کار هنرمندان مقدس و ارزشمند است.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هنر طنز علاوه بر ایجاد نشاط، سبب تقویت معنویت ، درس آموزی و ایجاد اخلاق پسندیده در انسان می شود.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی هم در این آیین، کسب روزی حلال را نسخه مهم اقتصاد اسلامی خواند و گفت: این جشنواره هم با رویکرد تبیین تاثیر روزی حلال در زندگی برگزار شده است.
وحید نمازی اظهار داشت: موضوع اقتصاد، در سالیان اخیر از مسائل اصلی کشور محسوب می‌شود و یکی از نسخه‌های مهم اقتصاد اسلامی، کسب روزی حلال است.
نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور روزی حلال حوزه هنری خراسان شمالی پنجشنبه شب در بجنورد با معرفی نفرات و آثار برتر به کار خود پایان داد.
70 هنرمند از 27 استان کشور 542 اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره فرستاده بودند.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اخلاق استان کشور جامعه خراسان شمالی کاریکاتور رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری