Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت:‌ ارزش بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج به‌ویژه در مناطق محروم گیلان قابل سنجش نیست. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها گیلان نظرات

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ سپاه و بسیج به‌عنوان دو بال انقلاب اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها و حوزه‌ها به‌ویژه در بخش محرومیت‌زدایی نقش فعال داشته‌اند به طوری‌که نمی‌توان این حضور جهادی آن‌ها را با مقیاس‌های مادی مورد سنجش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان عنوان کرد:‌ به تعبیر زیبای امام خمینی(‌ره)‌ و مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج ‌همانند شجره طیبه هستند که همواره تکلیف خود را با حضور به‌موقع و با استمرار فعالیت‌های فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ عمرانی و فقرزدایی از چهره بسیاری از مناطق کشور ادا کرده‌اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد:‌ مردم و اهالی مناطق محروم بیشتر از هر مسئول و یا مدیری،‌ نیروهای سپاه و بسیج را دیده و با آنان آشنایی و انس دارند به طوری‌که هرکجا معضل یا مشکلی هرچند کوچک برایشان به وقوع پیوسته شاهد حضور جهادی و بی‌منت این افراد بوده‌اند.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز داشت:‌ فرماندهان سپاه با تفکر انقلابی خود در تمام شهرستان‌های گیلان و فراتر از آن در سراسر کشور حضوری پررنگ در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و اجرای پروژه‌های عمرانی داشته‌ و این نقش‌‌آفرینی گسترده آنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

داداشی با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر محرومان کشور بوده‌اند افزود‌:‌ در بسیاری از مناطق محروم و صعب‌العبور که عوامل دستگاه‌های اجرایی یا به علت نبود تعهد لازم و با کمبود امکانات به آنجا ورود نکرده‌اند نیروهای سپاهی با تمام امکانات خود به یاری مردم شتافتند.

وی عملکرد سپاه و بسیج را با معیارهای مادی غیرقابل سنجش خواند و گفت:‌ مردم دوستی و خیرخواهی نیروهای سپاه و بسیج برای مردم امری کاملاً به اثبات رسیده و این نشان‌دهنده اخلاص و عمق نفوذ آن‌ها در دل‌های مردم به ویژه در بین اهالی مناطق محروم استان گیلان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به نقش سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه و بسیج همانطور که از اسم آن‌ها پیدا است به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام پاسداری و حفاظت از ارزش‌ها و مفاهیم متعالی انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و دارند.

داداشی حضور سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ نقش‌آفرینی این نیروها پس از دوران دفاع مقدس نیز پایانی نداشت بلکه برای کمک به مردم با اجرای عملیات‌های عمرانی و طرح‌های سازندگی در سراسر کشور،‌ وارد مرحله و فاز جدیدتری شد.

انتهای پیام/‌ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه

«بورگه برنده» رئیس مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و چندین مقام بین‌المللی این هفته برای گفتگو‌هایی پیرامون آتش‌بس غزه که در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد برگزار می‌شود، در ریاض حضور خواهند یافت.

به گزارش رویترز، این مقام نروژی در یک کنفرانس خبری گفت: «ما بازیگران کلیدی را در حال حاضر در ریاض داریم و امیدواریم که گفتگو‌ها بتواند به آشتی و صلح منجر شود». 

رئیس مجمع جهانی اقتصاد همچنین از حضور وزیر امور خارجه آمریکا، نخست وزیر قطر، وزیر خارجه عربستان، ولیعهد عمان و مقامات بحرینی در این نشست خبر داد. به گفته او، وزیر خارجه مصر نیز در ریاض حضور خواهد داشت تا مقامات را در مورد رخداد‌های مذاکرات آتش‌بس مطلع کند.

پس از ۶ ماه جنگ علیه غزه که طی آن بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده و اکثر زیرساخت‌های این منطقه تخریب شده است، مذاکرات آتش‌بس همچنان در بن‌بست باقی مانده است. گفته شده یک هیئت مصری روز گذشته برای گفتگو با سران صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و به دنبال راهی برای از سرگیری مذاکرات است. 

مقامات حماس همچنان بر خواسته‌های خود پایبند هستند و می‌گویند هرگونه آتش‌بس باید دائمی باشد و طی آن نیرو‌های اشغالگر به طور کلی از نوار غزه خارج شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد