Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:43:30 GMT

برترین دوچرخه سواران جانباز کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۸۸۷۵

برترین دوچرخه سواران جانباز کشور معرفی شدند

مشهد- ایرنا- نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور در بخش استقامت جاده روز جمعه در مشهد انتخاب شدند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقه 31 دوچرخه سوار جانباز و معلول از نقاط مختلف کشور در مسیر 55 کیلومتری کنار گذر شمالی مشهد با هم رقابت کردند.
مجید روح پرور افزود: در کلاس C2 بهرام سلیمانی، ابراهیم سروری و حجت صیاد از فارس به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در کلاس C3 علیرضا قاسمی از تهران اول شد و محمد ابراهیم پور از فارس و مجید شارقی از گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی گفت: در کلاس C4 نیز مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و احمد حسن آبادی از خراسان شمالی سوم شد.
روح پرور افزود: در کلاس C5 هم صادق رحیم پور از گیلان اول شد و علی رضایی از مازندران و علی سلطانی از اردبیل به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
وی با بیان اینکه این مسابقات عصر امروز در بخش پیست و فردا در بخش تایم تریل انفرادی دنبال می شود اظهار داشت: مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و با همکاری هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در مشهد در حال برگزاری است.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري جانبازان و معلولان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود