Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@03:14:27 GMT

ترامپ تعطیلی دولت را به بعد از انتخابات کنگره موکول کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۳۴۶۳

به گزارش خرداد و به نقل از ایرنا، ترامپ در گفت وگو با فاکس نیوز اظهار داشت که متقاعد شده است که تعطیلی دولت به زیان نامزدهای جمهوریخواه در انتخابات خواهد بود.
ترامپ بارها تهدید کرده که اگر کنگره بودجه کافی برای ساخت دیوار در مرز مکزیک تامین نکند، دولت را به تعطیلی می کشاند.او به فاکس نیوز گفت: به احتمال زیاد این کار را نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قصد داریم که بلافاصله بعد از انتخابات این کار را انجام دهیم.
ترامپ افزود: اگر دست من بود به خاطر امنیت مرز دولت را تعطیل می کردم. اما نمی خواهم کاری انجام دهم که به ضرر ما باشد زیرا احساس می کنم که جمهوریخواهان در انتخابات میاندوره ای عملکرد خوبی خواهند داشت.
جمهوریخواهان کنترل کنگره را در دست دارند و سعی دارند دوباره بر سنا و مجلس نمایندگان مسلط شوند. از نظر کارشناسان، نتایجی که حزب جمهوریخواه به دست می آورد به مثابه رفراندومی درباره عملکرد ترامپ است.
ترامپ در دوره مبارزات انتخابات ریاست جمهوری وعده داده بود که برای جلوگیری از ورود مهاجران دیواری در مرز با مکزیک ایجاد کند. او گفته بود که مکزیک باید هزینه ساخت این دیوار را بدهد اما مکزیک تاکنون از پرداخت بودجه آن امتناع کرده است.
از این رو، ترامپ از کنگره خواسته است تا بودجه ای 25 میلیارد دلاری برای اجرای این پروژه اختصاص دهد. برچسب ها: ترامپ ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، کاخ سفید

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با توجه به روند رو به رشد معاملات برق در بورس انرژی ایران در دو هفته اخیر از همه نیروگاههای خصوصی و دولتی درخواست کرد تا به منظور توسعه معاملات بورس و کاهش نقش وزارت نیرو در تجارت برق حداکثر مشارکت در این بازار را داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم تزریق نقدینگی هفتگی به حساب شرکت‌های توزیع برای خرید از بورس گفت: نیروگاههای کشور علاوه بر تأمین هزینه‌های بهره برداری و تعمیرات خود از بورس انرژی می‌توانند بخش عمده‌ای از برق خود را در بورس عرضه کرده و مبالغ مربوط به آن را دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در حال حاضر هر نیروگاه می‌تواند تا سقف ٧٥ درصد از ظرفیت عملی تولید خود را در بورس انرژی به فروش برساند که در صورت استقبال از این معاملات، سقف معاملات نیروگاه‌ها تا ٩٠ درصد افزایش خواهد یافت.

رجبی مشهدی در پایان با توجه به تداوم تزریق نقدینگی به حساب شرکت‌های توزیع، از این شرکت‌ها و شرکت‌های مالک نیروگاه درخواست کرد برنامه ریزی معاملات خود در بورس انرژی را در طول ماه انجام داده و این امر را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند.

کد خبر 6096950 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد