Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:49:02 GMT

بسیجیان قوه دشمن‌شناسی خود را بسیار قوی کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۸۳۸۰

بسیجیان قوه دشمن‌شناسی خود را بسیار قوی کنند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از بسیجیان درخواست کرد قوه دشمن‌شناسی خود را بسیار قوی کنند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی فرجی شنبه ۱۷ شهریور در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در شهرک بهشتی شهر همدان، با بیان اینکه با توجه به شرایطی که دشمن برای ما ایجاد کرده، سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) دوباره در میدان حاضر هستند و اعلام حضور می‌کنند، اظهار کرد: در سال ۶۰ که دشمن بسیار فشار آورده بود، سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) و بسیجیان برای کمک در پایتخت و دیگر شهرها حاضر شدند و بار دیگر سپاهیان برای مدد و کمک و حضوری دوباره حاضر هستند به میدان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همه جهانیان با این تفکر بسیجی در سالیان دور آشنا هستند و می‌دانند که بسیجی به معنای واقعی خود به چه معناست بنابراین دشمن برای مقابله با بسیج و بسیجی تمام تلاش و توان خود را به‌کار گرفته است و در مقابل سپاه و بسیجی باید برای مقابله با این دشمنی‌ها و دام‌های پهن شده توسط دشمن، آگاه باشند و آنها را به خوبی شناسایی کنند و دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام بگذارند.

فرجی راهبرد و راهکار آمریکا علیه ایران را ۸ مورد نام برد و تصریح کرد: آمریکا برای این ۸ عامل نشست‌های مختلف برگزار کرده و تحلیل و بررسی زیادی را انجام داده به طوریکه آنها می‌خواهند ایران هسته‌ای نباشد، محدودیت موشکی داشته باشد، جز مناطق اول نباشد و نباید در تولیدات خودکفا باشد.

وی ادامه داد: آمریکا برای عملی شدن این راهکارها دست به بسیاری از کارها زده؛ از جمله ایجاد جنگ بومی- مذهبی مثل تشکیل تیم تروریستی داعش، یا ایجاد جنگ رسانه‌ای از طریق فضای مجازی و ماهواره و شروع تحریم‌ها علیه کشور که فقط هدف آن ایجاد فضای ترس و ناامنی در میان مردم است.

جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: بنده به عنوان یک بسیجی صفر می‌خواهم بگویم که وضعیت ما در دفاع از آرمان‌ها و مرزهای کشورمان حرف اول را در میان بسیاری از تمدن‌ها و دولت‌ها می‌زند و مرزهای انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری در مقایسه با بسیاری دیگر از مرزها داشته است بنابراین از بسیجیان می‌خواهیم قوه دشمن‌شناسی خود را بسیار قوی کنند به طوریکه این حضور مقدمه‌ای برای برگزاری رزمایش ۵ مهرماه در تمامی نقاط کشور است.

وی در پایان از بسیجیان و سپاهیان برای حضور پرشور در رزمایش بزرگ ۵ مهرماه در سراسر کشور دعوت به عمل آورد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان نیز گفت: امروز دشمن که با مؤلفه‌های خود ما را شناخته، سعی در از هم‌پاشیدن این انقلاب و گروه بسیجیان دارد که از مسئولان سه قوه می‌خواهیم در تمامی عرصه‌ها نهایت سعی و تلاش خود را بکنند و دشمن را در خود ناکام بگذارند. 

سرهنگ حسن برزگر با بیان موفقیت ملت عزیز ایران در پایداری در برابر مشکلات اظهار کرد: دشمن با چهار مؤلفه خود که نام برده و نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی شناخته سعی در نابودی ایران و در نهایت اسلام دارد و به نوعی مردم ما را با وسیله‌های مختلف تحت فشار می‌گذارد تا شاید بتواند به هدف خود برسد اما نمی‌داند که این ملت شهیدپرور هیچ‌وقت پشت نظام خود را رها نکرده و اگر مسئولان با روحیه بسیجی با مشکلاتی که در حال حاضر در نظام وجود دارد، برخورد داشته باشند به طور قطع موفق خواهند بود. 

وی تأکید کرد: روحیه بسیجی باید پرورش یابد و در تمامی زمینه‌ها به‌کار گیرد چرا که بسیجی و بسیجی‌پرور در تمام دوره‌ها و در تمامی سختی‌ها امتحان خود را به خوبی پاس کرده و به تمامی جهانیان ثابت کرده که می‌تواند در برابر تمامی مشکلات ایستادگی کند چرا که روحیه بسیجی به معنای مدد گرفتن از خالق پروردگار و ائمه اطهار(ع) است و تفکر بسیجی می‌تواند راه‌حلی برای حل برخی از مشکلات جامعه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بسیجیان سپاه منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رزرو هتل در آمستردام
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد