Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اشاره غیر مستقیم به حاشیه هاى بازیگر سریال پدر از تعجب مخاطبان از رفتار مجازی ریحانه پارسا گفت و از سالاری پرسید که آیا شما هم قرار است عکس های صفحه شخصى تان را بعد از پایان سریال پاک کنید که سالاری بیان کرد قرار نیست همچینین اتفاقی برایش بیفتد. 

این دو بازیگر همچنین با رد هرگونه پارتی برای حضور در سریال «دلدادگان» اشاره کردند که صرفا به خاطر توانایی های خودشان برای اثباتی در این سریال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اما مهمان بخش اصلی «من و شما» در قسمت سوم از فصل سوم حمید گودرزی بود. 

وی در ابتدای گفتگو درباره جایگزینی اش به جای اشکان خطیبی عنوان کرد که از اشکان خطیبی نپرسیده که چرا از ادامه اجرای «پنج ستاره» کنار کشیده و اضافه کرد: من از تهیه کننده این مسابقه بی نظمی در مالی یا تولید ندیدم و‌ نمیدانم چرا اشکان خطیبی از این مسابقه رفته است.

پیام محبت آمیز حمید گودرزی به گلزار

او درباره اظهارنظرش پیرامون درست کپی کردن برنامه های خارجی که اغلب آن را در واکنش به محمدرضا گلزار قلمداد کرده بودند بیان کرد: من اصلا منظورم رضا نبود بلکه این همه برنامه ای را میگویم که فقط کپی کاری میکنند و منظورم شخص خاصی نبود. او همچنین در بخش جسارت- حقیقت برای رد هرگونه شائبه با درخواست مجری برای محمدرضا گلزار یک پیام محبت آمیز ارسال کرد و به او برای اجرای برنامه «برنده باش» خسته نباشید گفت. 

جایزه «پنج ستاره» از فصل بعد بیشتر می شود 

حمید گودرزی از عنوان دستمزدش در این مسابقه طفره رفت و‌اعلام کرد که این مسابقه هنوز اسپانسر ندارد و قرار است در فصل بعدی یک حامی مالی به آنها اضافه شود و میزان جایزه اهدایی هم افزایش پیدا کند. 

او درباره شرکت کننده مشکوکی که عنوان شد از دوستان کارگردان است اینطور توضیح داد: این شخص هیچ جایزه ای نبرد و فقط شرکت کننده بود و از طریق سامانه برنامه پیامک داد و شرکت کرد. همه میتوانند شرکت کنند جایزه بردن مهم است که برای هرکسی شدنی نیست و هیچ پارتی بازی وجود ندارد. 

ازدواج مجدد حمید گودرزی 

حمید گودرزى در بخشى از گفتگو حرف قبلى خود در همین برنامه را پس گرفت و با اعلام ازدواج مجددش گفت: گفته بودم عاشق نمیشوم و ازدواج نمیکنم اما به این نتیجه رسیدم که تنهایى فقط برازنده خداست. 

از انصراف از «ستایش۳» پشیمانم

وى با رد اختلافش با نرگس محمدى تاکید کرد که دلیل عدم حضورش در سریال پنچرى مسائل مالى و قبول نکردن دستمزد درخواستى اش بود و درباره انصراف از بازى در سریال «ستایش۳» گفت: آن زمان فشار زیادی روی من بود و انصراف دادم اما حالا پشیمان شدم.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید گودرزی ریحانه پارسا من وشما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • ببینید | ردپای آبی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود