Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:49:00 GMT

جشنواره آگر با اکران 19 فیلم در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۵۵۲۲

جشنواره آگر با اکران 19 فیلم در حال برگزاری است

امید وفایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۹ فیلم کوتاه داستانی، ۶ فیلم مستند، ۲ انیمیشن و ۲ فیلم تجربی در سومین روز جشنواره آگر در حال اکران است.
وی افزود: امروز همچنین یک مجموعه منتخب از آثار فیلمسازان ملایر در سانس سوم جشنواره به نمایش درمی آمد.
مدیر اجرایی جشنواره آگر برگزاری نشست تخصصی «نظرگاه در فیلم کوتاه، روایت کارگردانی» با حضور مجید برزگر را از دیگر برنامه‌ های امروز این جشنواره عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وفایی گفت: همچنین هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان انجمن سینمای جوانان ایران با کارگاه‌‌های «اصول صدا، تجهیزات صدا»، «نرم‌ افزارهای صداگذاری» و «استانداردهای صوتی» توسط رضا گدازگر در سه سانس در حال اجرا است.
وی بیان کرد: روز گذشته نیز هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان با حضور محمدرضا دلپاک و عطا مجابی برگزار شد.
مدیر اجرایی جشنواره آگر ادامه داد: در همین راستا 2 کارگاه نمایش فیلم ‌های پایان‌ دوره هنرجویان و بررسی صدابرداری و صداگذاری آنها توسط مجابی و زیبایی‌ شناسی صدا در سینما توسط دلپاک با حضور مربیان دفاتر انجمن سینمای جوانان برگزار شد.
وفایی افزود: در کارگاه بررسی صدابرداری و صداگذاری، با نمایش این آثار و بررسی خطاهای مرسوم و مشابه در این حوزه، تمام وجوه هنری و تکنیکی آسیب‌شناسی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات ارایه شد.
وی گفت: همچنین در کارگاه زیبایی‌ شناسی صدا در سینما، بافت صوتی صدای فیلم مورد بحث قرار گرفت و درباره توصیف و طراحی صدا به‌ عنوان عنصر هویت توضیحاتی ارائه شد.
به گزارش ایرنا، شصتمین دوره جشنواره منطقه‌ ای سینمای جوان «آگر» با میزبانی شهرستان ملایر از ۱۵ تا ۱۸ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر در حال برگزاری اشت.
هنرمندانی از 10 استان کشور شامل همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در این جشنواره حضور دارند.
7528/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کشور انیمیشن سیستان و بلوچستان فرهنگی و هنری یزد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان