Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تعاونی پیشگامان کویر و باشگاه مشتریان پیشگامان تعاونی های برتر استان یزد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد، سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد در محل سالن اجتماعات هتل مشیرالممالک  با حضور مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مهندس زمانی قمی استاندار، دکتر ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تعاونی های برتر استان یزد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره از شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و شرکت تعاونی باشگاه مشتریان پیشگامان با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد. دکتررضایی نژاد به نمایندگی از شرکت تعاونی پیشگامان کویر و مهندس امیرحسین رضایی نژاد به نمایندگی از باشگاه مشتریان پیشگامان لوح تقدیر و تندیس خود را از معاون وزیر تعاون دریافت کردند.

معاون وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در این مراسم گفت: هفته تعاون فرصتي براي طرح گسترده نگاه تعاون در جامعه است و امروز ضرورت توسعه فرهنگ تعاون، كارگروهي و روحيه تعامل در جامعه بيش از هر زماني احساس مي شود. سيد حميد كلانتري به شرايط كشور و تهديد ها از جوانب مختلف اشاره و افزود: روحيه تعاون يكي از شاخص هاي مهم سرمايه هاي اجتماعي است كه متاسفانه در اتفاقات اخير بر خلاف اين ديدگاه رفتارهايي در قالب احتكار را شاهد هستيم.

كلانتري يادآور شد: يزدي ها به عنوان نماد سخت كوشي، نوآوري و خلاقيت براي فعاليت بيشتر تعاوني ها به يكديگر كمك كنند و تعاوني هاي بزرگ و بالادستي نيز در انتقال تجربه و همراهي براي رشد ساير واحدها پيشقدم شوند.

محمود زمانی‌ قمی استاندار یزد نیز با بیان اینکه فرهنگ تعاون باید در جامعه ترویج شود و لازم است شرایطی مهیا شود که مردم به سمت تعامل و مشارکت در برنامه های اقتصادی پیش بروند بیان کرد: به طور قطع اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه، ظرفیت‌های موجود در کشور را شکوفا می کند و نتایج مفید اقتصادی نیز در پی خواهد داشت.

ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دبیرجشنواره تعاونی های برتر استان نیز در این جشنواره اظهار داشت: در دنیای امروز مشارکت مردمی یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت و توسعه است که این مهم از سوی همه محافل علمی کشورهای جهان مورد قبول است. وی بیان کرد: مدل تعاون به عنوان احیاگر ارزش‌های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد،‌ مسئولیت پذیری اجتماعی مطرح است و لازم است در استان یزد نیز این مدل به بهترین نحو اجرایی شود

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور کانون های مساجد سیدعباس صالحی اردبیل ماه محرم ادلب نماز جمعه دولت افزایش قیمت پیشگامان کویر تعاونی های برتر شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

به گزارش ایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به «رُخ» ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی «شرم» ساخته «میوئل سالگادو» رسید.

«آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و سریال «پوست شیر» برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای نیز به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی پرداخت و فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی به نمایش گذاشته شد.

جشنواره مسکو امسال طی هشت روز برگزاری میزبان نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور بود. این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از ونیز تبدیل می‌کند. جشنواره مسکو در ابتدا به صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۵ رویدادی سالانه شد، اگرچه در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی