Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:در ادامه خشونت‌های خیابانی در پایتخت انگلیس شنبه شب یک نفر در جنوب لندن هدف حمله با چاقو قرار گرفت و مجروح شد.
به گزارش خرداد و به نقل از میزان در ادامه خشونت‌های خیابانی در پایتخت انگلیس، شنبه شب به وقت محلی یک نفر در جنوب لندن هدف حمله با چاقو قرار گرفت و مجروح شد.
شب گذشته پلیس لندن گزارشی از چاقوکشی در منطقه «کرویدون» در جنوب لندن دریافت کردند که در پی آن یک مرد ۳۰ ساله مجروح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس لندن ضمن اعلام این خبر افزود مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل شده و تاکنون هیچ مظنونی در این رابطه بازداشت نشده است.
از آغاز سال ۲۰۱۸ تاکنون وقوع جرم در خیابان‌های لندن افزایش شدیدی داشته و اداره پلیس این شهر تاکنون ۱۲۹۹ مورد حمله یا سلاح سرد در این شهر را ثبت کرده است.
در پی این خشونت‌ها از آغاز سال تاکنون حدود ۱۰۰ نفر در لندن به قتل رسیده‌اند.
برچسب ها: پلیس ، انگلیس ، جرم

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس انگلیس جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ مناسب خواهیم داد.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه که در اختیار خبرگزاری ریانووستی قرار گرفت، آمده است: مسکو پاسخ مناسبی به اخراج وابسته نظامی خود توسط لندن خواهد داد.

این در حالیست که پیشتر وزیر کشور انگلیس گفته بود که لندن وابسته نظامی روسیه را اخراج می کند و وضعیت دیپلماتیک برخی از املاک و مستغلات متعلق به روسیه را هم لغو خواهد کرد.

جیمز کلورلی، وزیر کشور انگلیس پیشتر در این خصوص گفته بود که بریتانیا وضعیت دیپلماتیک برخی از املاک و مستغلات متعلق به روسیه را لغو می کند.

وزیر کشور انگلیس در ادامه افزود: ما وابسته نظامی روسیه را که یک افسر اطلاعات نظامی اعلام نشده است، اخراج می‌ کنیم. لندن محدودیت های جدیدی را نیز برای دریافت روادید دیپلماتیک برای روس ها وضع کرده است؛ از جمله محدود کردن مدت زمانی که دیپلمات‌ های روسیه می‌ توانند در بریتانیا سپری کنند.

این در حالیست که روسیه تا کنون بارها اعلام کرده است که اتهام زنی های غرب علیه این کشور فاقد هرگونه سند و مدرک بوده و لذا آن ها را نمی پذیرد و با آن ها مقابله به مثل خواهد کرد.

کد خبر 6100746

دیگر خبرها

  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد