Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 سردار موسی کمالی درباره برنامه های ستاد کل نیرو مسلح برای گرامی داشت روز "سرباز"، اظهار داشت: در راستای این امر، دستورالعملی در تاریخ 27 خرداد ماه سال جاری به تمام نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و ... ابلاغ و ارسال شده؛ در واقع هدف از این اقدام؛ ارتقاء جایگاه سربازی در جامعه و تغییر نگاه مسئولان، فرماندهان و خانواده و جامعه نسبت به خدمت مقدس سربازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در دستورالعمل ابلاغی مشخص شده که هر کدام از نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش و وزارت دفاع برای گرامی داشت این روز چه اقداماتی را بایستی انجام دهند.

 

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همزمان با برگزاری مراسم های این روز، از سربازان نمونه و  سربازانی که حائز رتبه علمی و یا افتخار ورزشی و ... هستند، تقدیر می شود.

وی تاکید کرد: اتخاذ رویکردهایی در راستای  ارتقاء شأن و منزلت سرباز در دستور کار  ستاد کل نیروهای مسلح است و برای تحقق این مهم، اقدامات فرهنگی و اجتماعی دنبال می شود.

سردار کمالی با اشاره به اقدامات ستادکل در راستای توجه به مقام سربازان وظیفه، عنوان کرد: تغییر رویکرد در نحوه خدمت سربازی گروهی از مشمولان نخبه، استعداد برتر و ... یکی از برنامه هاست، سالانه  2000 تا 2200 مشمول که به عنوان نخبه و استعداد برتر شناسایی می شوند پس از طی دوره آموزشی، برای پیشبرد  پروژه های تحقیقاتی کشوری و لشکری از تخصص و دانش این عزیزان بهره می گیریم.

وی عنوان کرد: از ظرفیت و دانش مشمولان کارشناسی ارشد و بالاتر نیز در اقدامات تحقیقاتی و پروژه های نیروهای مسلح بهره مند می شویم.

سردار کمالی افزود: برای توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان که سطح دیپلم و پایین تر دارند بگونه‌ای  برنامه ریزی شده که حداقل یک مهارت یاد بگیرند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مشمولان لیسانس و بالاتر  نیز می‌توانند بخشی از خدمت وظیفه را در دوره‌ها و تخصص‌های  مربوطه با توجه به مدرکی که دارند، انجام دهند و در این راستا سعی شده از تخصص سربازان استفاده بهینه شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی