Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:15:18 GMT

برگزاری مسابقات گلبال دسته برتر جانبازان بصیر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۳۷۲۴۷

برگزاری مسابقات گلبال دسته برتر جانبازان بصیر

مسابقات گلبال دسته برتر و دسته یک جانبازان بصیر در مجتمع فرهنگی، ورزشی و اقامتی ایثار شهر ساری برگزار شد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پنجمین دوره مسابقات گلبال جانبازان بصیر با حضور 17 تیم شامل 10 تیم در دسته برتر و هفت تیم در دسته یک از تاریخ 11 الی 15 شهریورماه توسط اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد و با پیگیری خانه نور ایرانیان بصیر و با مشارکت مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار و میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مجتمع فرهنگی، ورزشی و اقامتی ایثار شهر ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات تیم‌های آذربایجان غربی، مازندران، تهران الف، تهران ب، آذربایجان شرقی، خوزستان، کردستان، شهرستان‌های استان تهران، خراسان رضوی و کرمان در قالب دسته برتر و تیم‌های اصفهان الف، اصفهان ب، قم، لرستان، البرز، فارس و ایلام در قالب دسته یک به رقابت پرداختند.

پس از رقابت این تیم‌ها در دور مقدماتی(گروهی) و حذفی تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران ب و مازندران از دسته برتر و تیم‌های قم، لرستان، اصفهان الف و البرز از دسته یک به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت تیم تهران ب مقام قهرمانی در دسته برتر را از آن خود کرد و تیم‌های آذربایجان غربی و مازندران در رقابتی فشرده و نفس‌گیر رتبه‌های دوم و سوم این گروه را به خود اختصاص دادند.

در دسته یک این دوره از مسابقات تیم اصفهان الف به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های قم و لرستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم دسته یک قرار گرفتند.

تیم‌های خراسان رضوی و کرمان که در انتهای جدول رده‌بندی دسته برتر قرار داشتند، به دسته یک این رقابت‌ها تنزل یافتند و تیم‌های اصفهان الف و قم که با عملکرد خوب خود در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند به دسته برتر مسابقات گلبال جانبازان بصیر صعود کردند.

همچنین بنا بر اعلام کمیته فنی این دوره از مسابقات ناصر سرگران از تیم تهران ب با 28 گل زده در دسته برتر و اسماعیل آقازاده از تیم استان قم با 45 گل زده در دسته یک به‌عنوان بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جانبازان دفاع مقدس خانه نور ایرانیان بصیر بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۳۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری