Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح‌های تکریم ارباب رجوع باید در تمام ادارات استان مرکزی اجرا شود گفت: نظارت فرمانداران و بخشداران استان مرکزی بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع افزایش می‌یابد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح الله حقیقی ظهر امروز در نشست معاونان فرمانداری ها و بخشداران تابعه استان مرکزی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه اظهار داشت: باید برای مشکلات چاره اندیشی کرد و با حل مشکلات مردم در جامعه زمینه رفاه و همچنین ارتقای رضایت اجتماعی در شهرهای مختلف را فراهم آورد که در این راستا وظیف فرمانداران و بخشداران وظیفه مهم و خطیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند برخی از مشکلات در سطح کلان مطرح است اما نباید منتظر بود تا اقدامی کشوری در جهت رفع مشکل انجام شود، فرمانداران و بخشداران که به عنوان نماینده های دولت هستند باید در حوزه خدمتی خود بیشتر در میان مردم باشند و برای برطرف شدن مشکلات چاره‌ای بیندیشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: در برطرف کردن مشکلات خلاقیت و هم افزایی فکر و توان مدیران محلی هم می تواند چاره‌‌ساز باشد، مطالبه‌گری و انتقاد منصفانه حق طبیعی مردم است و حرکت در این مسیر راه سوء استفاده دشمنان را سد می کند.

حقیقی ادامه داد: ائمه جمعه به عنوان بخشی از مسئولان نظام و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها، باید نهایت هماهنگی را در راستای اهداف نو برنامه‌ها و حل مشکلات مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و حضور امام جمعه شهرستان در روند مدیریت امور هر شهر گفت: جایگاه امام جمعه در هر شهرستان با توجه به مسئولیت خاص آنان و با رهنمود و مشورتی که به مسئولان وقت می‌دهند اهمیت ویژه‌ای دارد.

حقیقی ادامه داد: به لحاظ سیاسی حفظ انسجام و وحدت ضرورتی است که باید مورد توجه قرارگرفته و  به طور جدی  از سوی مسئولان به ویژه فرمانداران و بخشداران در سطح استان مرکزی دنبال شود.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس