Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌ عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم‌ زمین از اجرای طرح پایش آتشفشان دماوند و تهیه نقشه یک بیست و پنج هزارم این منطقه خبر داد و گفت: این طرح از چند سال پیش در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور آغاز شده، ولی با توجه به موقعیت خاص آتشفشان دماوند و امکان فعالیت در چند ماه از سال و همچنین ارتفاع بلند دماوند و دسترسی مشکل به قله، مطالعات بسیار سخت و با سرعت پایین پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل قلمقاش با بیان این‌که تا پایان شهریور امسال آخرین مرحله از برداشت‌های زمین‌شناسی جهت تهیه نقشه آتشفشان دماوند به پایان خواهد رسید، افزود: همیشه در علم زمین‌شناسی: «گذشته، کلید حل مسائل آینده است» که بر همین اساس برای پیش‌بینی رفتار آتشفشان دماوند در آینده بایستی تاریخچه تشکیل آن را به دقت مطالعه کنیم و نقشه زمین‌شناسی منطقه را در اختیار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرما هوا آتشفشان دماوند یخچال طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی