Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:06:22 GMT

ویدئوی مفهومی LG G8 ThinQ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۷۳۳۶

ویدئوی مفهومی LG G8 ThinQ منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه، انتظار نمی‌رود پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی، G8 ThinQ تا فصل دوم سال 2019 آماده شود و حتی اطلاعات فاش شده درباره طراحی و مشخصات این گوشی هم به ندرت مورد دسترس قرار می‌گیرد، ویدئویی مفهومی از این گوشی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این مسئله که هیچ اطلاعاتی از این گوشی مشخص نشده است، ویدئوی تازه به اشتراک گذاشته شده، کاملا تصوری از گوشی آینده ال‌جی است اما اگر این شرکت کره‌ای قصد دارد این گوشی را به این شکل بسازد، این ویدئو می‌تواند برخی مشخصات ظاهری آن را مشخص کند.

کانال یوتیوبی «DBS DESIGNING» اخیرا این ویدئوی مفهومی از پرچمدار بعدی ال‌جی، G8 ThinQ را به اشتراک گذاشته است. بر اساس ظاهر ویدئویی این گوشی، G8 می‌تواند با حاشیه‌های کناری بسیار باریک و ناچ قطره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی این گوشی تولید شود. با اینکه اولین بار بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش در گوشی‌های اوپو R17 و R17 Pro دیده شد، انتظار می‌رود این ناچ روی گوشی‌های بیشتری در آینده دیده شود. در ویدئوی مفهومی این گوشی، مشخص است که این گوشی با بدنه شیشه و فلز ساخته شده است و دوربین دوگانه پشتی آن به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین در این ویدئو، یک فلش LED و یک سنسور لیزر فوکوس خودکار در کنار دوربین‌های این گوشی دیده می‌شود.

لوگوی G8 درست زیر دوربین‌ها قرار رگرفته و لوگوی شرکت ال‌جی هم در قسمت پایین آن در نظر گرفته شده است. در این ویدئو، حسگر اثر انگشت بین دوربین‌های گوشی و لوگوی G8 قرار گرفته است. دکمه سوئیچ این گوشی در ویدئوی مفهومی در سمت راست دستگاه در نظر گرفته شده و دکمه‌های ولوم و دکمه دستیار گوگل در سمت چپ آن قرار گرفته است. طراح این ویدئوی مفهومی G8 ThinQ ال‌جی چهار رنگ را برای آن پیش‌بینی کرده است: نقره‌ای، مشکی، آبی و قرمز.

در حالی که طراح این ویدئوی مفهومی هیچ اطلاعاتی از G8 ThinQ نداده، شایعه‌هایی در این زمینه وجود دارد. بر اساس این شایعات، پرچمدار بعدی ال‌جی دارای صفحه نمایش LCD با کیفیت تصویر 4K خواهد بود و احتمال دارد با فناوری 5G تولید شود. پرچمدار سابق شرکت ال‌جی، G7 از نظر مشخصات فنی و صوتی تأثیرگذار بود و همه امیدوار هستند تا پرچمدار بعدی این شرکت هم مانند نسل قبلی خود توانایی بالا داشته باشد در حالی که مشخصات آن را بهبود ببخشد.

در ادامه، می‌توانید ویدئوی مفهومی منتشر شده از پرچمدار بعدی ال‌جی، G8 ThinQ را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

انتشار ویدئویی مفهومی از پرچمدار بعدی ال‌جی +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی و حردانی محروم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی و صالح حردانی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته‌اند.

هر دو بازیکن در نیمه دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کردند و در نتیجه تعداد کارت‌های زرد آن‌ها در این فصل به عدد چهار رسید.

با این حساب چشمی و حردانی از همراهی آبی‌پوشان در بعدی محروم خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته بعدی لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود